G-Shock only III

Hier te koop: Horlogekist

1 like

Hoe edit ik een post? Ik wou toevoegen dat het kistje zijn geld dubbel en dwars waard is, veel beter dan het kistje dat ik via Aliexpress had gekocht.

Vandaag weer eens de laadplaats, makkelijk zo in de zon.

Van links naar rechts:
GPW-2000
GWF-D1000NV
GW-7900
GW-9400
GWM-5610 met nylon band
GWG-1000
GW-9400 met geel jasje
Citizen Ecozilla
PRW-3100 protrek
GW-3000
GW-5000 met carbonband

21 likes

Lekker rijtje :+1:t2:!!!

1 like

Niet echt een deal, maar voor sommige mensen wel zeldzaam.

Op Japanse mercari een zgan gwn-q1000mb.

2 likes

Zei iemand rond ? :grinning_face_with_smiling_eyes: Vroegah had ik meer vierkante maar die hebben plaats gemaakt voor ronde. 7 stuks gaan eruit, word een drukke dag op marktplaats :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Mijn andere ronde maar meteen erachteraan dan.

6 likes

Als je op shockbase kijkt word je enorm hebberig, zodoende kijk ik niet al te vaak meer :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Bruut.

12 likes

Affirmatief :wink:
Wel verbazingwekkend hoeveel modellen er wel niet bestaan! En ook nuttig om modules te switchen tussen verschillende bezels indien kapot.

1 like

2 op een week binnen, een zo goed als nieuwe (2022) GW-M5610 en een vintage DW-9550 (1998).

12 likes

Oké, zoals het naar uitziet wil ik een GW-5000U-1ER .

Ik ben alleen nog niet overtuigd waarom ik drie keer de prijs voor moet betalen ten opzichte van een reguliere 5600 reeks. Wie trekt me over de streep?

En advies over waar te kopen en eventuele aanbiedingen zijn meer dan welkom :slight_smile:

1 like

Heb ik ook altijd gedacht. Ondanks dat ik al 2x 5600 modellen had(nog steeds heb).
Verschil voor mij is dat de 5600 geen multiband hebben tov 5000. Bandje is veel fijner en het horloge is mooier in mijn ogen tov de rode rand van een 5610. Het horloge voelt nog degelijker aan, en sinds ik de 5000 heb draag ik de andere modellen niet meer. Ik zeg doen.

9 likes

die blijft me altijd volgen. zo vaak zitten twijfelen tussen deze en een DW5600. toch de 5600 gedaan. en nu weer of de 5610 of de GBD 200. toch weer niet de 5610. zo iconisch… maar vind de opdruk te druk ofzo. maar een beater is het wel :muscle:

misschien als iemand wilt ruilen zou ik er nog wel voor open staan om hem te ruilen met mijn GBD200. maar voor erbij hoeft het niet haha.

8 likes

Verschil is verwaarloosbaar…

2 likes

M’n 2e G-Shock eindelijk binnen, GA-2100-4AER :smiley:

Was stiekem al wat langer geïnteresseerd in deze. De kleur was beide aanlokkelijk en deed mij erg twijfelen, want eigenlijk draag ik nooit zoiets fels. Via @Bimmer de kans gekregen om 'm voor een comfortabele prijs over te nemen. Eigenlijk was ik van plan om 'm als cadeau weg te geven, maar na een paar dagen op de pols werd ik stiekem toch verliefd. En realiseerde mij eigenlijk ook waardoor ik 'm zo interessant vond, omdat de kleuren mij aan dit deden denken:

De verschillende rood-tinten, met name de zachtere op de wijzerplaat, passen echt perfect. Nu heeft Char al een lim. ed. G-shock tot z’n naam, maar ik denk dat ik deze tot een nog betere kan modden.

8 likes

Dat klopt. Ieder zijn keuze hierin. Ik ben blij ermee en had het eerder moeten doen. Maar bij mij was het verschil groter door de multiband 6.
Naar mijn mening ook mooier. Ge mot er toch naar kijken he :wink:

De GW-M5610 beschikt ook over Multiband 6 (al moet ik toegeven dat er blijkbaar eens een update geweest is), misschien z’n voorloper dan nog zonder?

Verschil is ook dat het materiaal van het bandje beter is en minder gaat glimmen op den duur.

1 like

Kan je makkelijk vervangen toch, kost een prikje op AE.