G-Shock only III

Ja maar die draagt toch minder groot door de kastvorm, lugs en band. (Heb ik zo’n idee van)

1 like

Klopt hoor, maar scheelt dat ik wel iets grotere polsen heb

1 like

Goeiemorgen met de nog kraakverse gshock :wave:

22 likes

Lekker chillen op deze luie zondag.

15 likes

Dankje, is geloof ik van opgedroogde zeepresten in combinatie met kalkaanslag. Vond het wel geinig staan bij de rest van het horloge… weird?! Weird! :nerd_face:

Hij is fijn:

:+1:

16 likes

Beste GShocks aanhangers, hebben jullie al nieuwe G’s op het oog die in 2024 toegevoegd worden aan de collectie ? Komen er nog mooie (betaalbare) modellen uit volgend jaar ?

Alvast fijne dagen gewenst :evergreen_tree::beers::running_man:t3:‍♂

1 like
3 likes

Casual Friday

6 likes

Same here, ik weet ook jog niet welke maar wel 1 met positief display. Ben benieuwd wat 2024 gaat brengen :raised_hands:t3:

19 likes

Goede Kerstdagen allemaal!
Ik ben me aan het verdiepen in een GW5000, toch qua afwerking top of the line.
Maar mijn GW-B5600 heeft een geavanceerdere module.(4 seconden backlight, fade out en in backlight en bluetooth). Kan ik deze module in en GW5000 case plaatsen? Zou dat passen en zorgt stalen kast en screwback voor verstoring van het bluetooth signaal?

Of de module past kan ik je niet met zekerheid zeggen.
Daar zullen andere hier meer ervaring bij hebben.

Dat de bluetooth niet verstoord wordt door metaal en schroefdeksel wel.
Heb zelf de GMW-5000D-1ER en daar werkt de bluetooth verbinding gewoon prima :+1:t2:.

Deze al zekers een half jaar niet meer gezien hier.

1e foto die ik er van heb

5 likes

24 likes

12 likes

Ik zie hier bijna geen bullbars op de squares. En een vraagje, waar kun je deze kopen binnen NL?

Is die van jou ook zo belachelijk accuraat?
Na aanschaf op tijd gezet en loopt nog steeds gewoon exact hetzelfde als mijn Multband 6 square

1 like

Oef… geen idee eigenlijk :sweat_smile:

1 like

De Gw-b module past niet in een Gw kast. Module is groter en heeft een andere zonnepaneel constructies/aansluiting.