G-Shock only III

Dit is toch waanzinnig?

Misschien zelf ook nog maar eens kijken als deze ooit beschikbaar wordt.

1 like

En 2de kerstdag. :muscle:t3:

5 likes

12 likes

Gaat niet meer gebeuren, lijkt mij.
Ik heb hem nog nieuw sinds een paar weken uit Japan via Buyee. Daar zijn er nog een paar.

1 like

I know!

Tweedehands mag ook.

En niet dan niet, maar hij is erg tof!

1 like

Beetje goud is niet fout

8 likes

Op marktplaats stond er laatst één
die last had van buyers remorse, zijn laagste prijs was maar 250 euro!

Even twijfelde ik nog maar ja ik heb er al 1

7 likes

€ 299,00 was de prijs

Dit is een speciale uitvoering!

Vandaag deze lekker om.

11 likes

Hmm nee hoor,
De 5000U kost bij Casio ook € 299,-
Uiteraard bij andere aanbieders goedkoper te vinden.

Correct :+1:t2:

1 like

16 likes

Nog een leuk cadeautje gekregen met kerst. Een toffe combinatie tussen vintage square looks en moderne functies. En ideaal voor het zetel hangen in joggingsbroek tussen al de kerstfeestjes door.

20 likes

Zo dan! Mooie G-Shock inclusief solar, radio en Nederlands datum formaat.

1 like

Inderdaad. En het handige auto light.
Draagt trouwens heel comfortabel. Ik ben er blij mee.

Oh hoe werkt dat?

Hoe is het bandje t.o.v. die van de Casioak?

1 like

Als je je arm naar je toe draait (ik denk een hoek van een aantal graden), dan gaat automatisch het lichtje aan. Heel handig in het donker. Hoef je niet op het knopje te drukken.

Zowat hetzelfde. Cheap resin. Kan het beter? Ja. Maar na slechts enkele keren dragen vind ik het heel goed meevallen.

1 like

Heeey nice man ! Deze heb ik ook incoming :ok_hand:t2: Ik had bijna de gw-5000 besteld maar toch deze er nog maar eens naast gehouden en deze ietwat kleurrijkere 5610 heeft het gered. Morgen komt ie binnen :raised_hands:t3:

2 likes

Beste bang for buck horloge ooit als je het mij vraagt.

1 like

Het uiterlijk gaf voor mij ook de doorslag. Ik moest en zou een rode lijn hebben. :smiley: De gw-5000 zou wat meer premium afgewerkt zijn (ik heb hem zelf niet in handen gehad) maar dat is niet wat ik nodig heb in een G-Shock. Deze is gewoon goed.

1 like

Oké, bedankt voor de bevestiging. Gezien ik ook nog een 5610u heb blijft de GW5000 even in de ijskast.

1 like