En soms ben je de mod zat en ga je weer terug naar stock :’)
Stock is meestal ook niet verkeerd… Er zijn zoveel leuke uitvoeringen en kleuren.
Ik was in de veronderstelling dat het horloge toch, in meer of in mindere mate, beschadigd zou raken en dat terug naar stock niet meer tot de opties behoorde.
Ik leer een hoop hier
De eenvoudige mods zijn gewoon het over zetten van de complete (waterdichte) module in een andere kast. Dat zou toch omkeerbaar moeten zijn. Persoonlijk zou ik de module nooit openen om het horloge waterdicht te houden.
Na één week is het bandje al wat soepeler inderdaad. Irriteert al bijna niet meer aan het einde van de dag. Als ik m niet draag zit ie op een kussentje om m in vorm te houden.
Maar eerlijk is eerlijk, het horloge is zo leuk dat ie veel draagtijd krijgt! Na bijna 1 week loopt ie ook bijna 1 seconde voor en ik vind +1s/week heel acceptabel voor een quartz uit deze prijsklasse.
Dat resultaat mag er zijn! Vandaag per post ontvangen. Lekker soepel FKM bandje dat makkelijk te monteren is met spelingvrije quick release bandpennen en goed past op de GM2100MF zonder wringen en zonder speling. Sluit mooi aan op de metalen kast en draagt vele malen comfortabeler dan de originele resin band. Qua vorm valt ie mooi om mijn 17,5 cm pols. Bij een veel grotere pols zal dit bandje niet lekker vallen omdat het niet scharniert. Het loopt optisch wel heel mooi met de horloge kast mee. Voor mij absoluut een blijver.
Sluit heel mooi aan. Nice
Nog nooit zo’n lichtgewicht en comfortabel dragende daily beater gehad. Krijgt nog meer draagtijd met deze band.
Dat FKM bandje staat je GM-2100 heel goed, zou deze ook (zo mooi) passen op een GA-2100?
Het metaal en kleur van de GM contrasten mooi tegen het bandje, ik vraag me af of dit hetzelfde geldt voor een plastic kast.
Volgens de beschrijving zou het bandje op beide modellen moeten passen. Alleen moet je wel contrasterende kleuren kiezen, anders loop je kans dat je net niet dezelfde kleur naast elkaar hebt.
Ik heb er (nog) geen, maar dat is wel iets om rekening mee te houden. De meeste GA modellen zijn toch zwart.
Hallo iedereen.
Na lang op zoek te zijn naar een leuk werkhorloge, kwam ik na dit topic door te scrollen tot de conclusie dat het een GSHOCK moest zijn.
Tot nu toe zeer tevreden mee! Alleen heeft degene die dit model ontworpen heeft een hekel aan armhaar volgens mij 🥲
Je zult merken dat je 'm niet alleen voor werk gaat gebruiken… Draagt heel comfortabel.
Ja dat had ik ook met het originele Casio bandje, die flapjes bij de bandpennen trekken haren. Oplossing: De AliExpress band die ik erop heb zitten, past prima en ondanks dat ie ook die flapjes heeft trekt deze geen haren.
Deze is het: Page Not Found - Aliexpress.com
Heel erg bedankt voor de tip! Ga hier zeker naar kijken. Het horloge bevalt iedere dag meer, voor deze prijs absoluut geen verkeerde keus!
Echt heel gaaf, eventueel een link voor deze mod?
Deze is kicken zeg!!