Lekker man
Ja echt één van de mooiste die ik ooit heb gezien . Wear it with pride man
Dank je
I will
De bezorger stond al vroeg aan de deur. En hij had een mooi GShock doosje bij zich.
Daarin zat… nog een gshock doos!
Na deze G-Shock matroesjka voltooid te hebben, kwam dan toch het horloge tevoorschijn
Verplicht fotootje om de pols
En hij mag meteen mee op pad vandaag
Eerste indruk is prima. Formaat valt me mee en door het staal heeft het een stoere doch nette indruk. Ook het bandje vind ik prima, maar voor de afwisseling wil ik er nog wel een rubber bandje (of 2) bijhalen.
Toppunt vind ik de afleesbaarheid. Vind ik een dingetje bij veel Casioaks, maar deze heeft een mooi contrast, wat de afleesbaarheid erg ten goede komt.
Vanochtend vers uit Japan, de DW-5040PG-1JR. Ik vind hem erg leuk, prima afwerking:
Was even zoeken naar een nieuwe.
Ja ze dragen kleiner dan je zou verwachten.
Kijk eens naar deze, bevalt mij prima.
Deze is bijzonder goed afleesbaar inderdaad.
Al met al, heel mooie Casioak! Veel plezier ermee!
Volgens mij heb ik precies dat bandje vanmiddag besteld. Wel een iets andere shop, want een paar cent duurder. De jungle die Ali heet zullen we maar zeggen. Ziet er bij jou in ieder geval goed uit!
Yes daar is die! Wat is ie mooi he
Zeker fraai. Draagt ook comfortabel, en die goudkleurige display is best apart in het echt.
Jammer dat er geen Tough Solar en Multiband 6 op zit. Maar ja, dan is hij niet ‘klassiek’ meer, dus ik snap Casio wel.
Supergaaf!
Dank je .
Heel mooi,
Dank je.
Ik had al een tijdje een GA-2100 aka de casioak in t vizier maar nooit de trekker overgehaald. Op Black Friday door dit topic scrollen, al dat moois en dan ook nog met goeie korting en er is nog plek in de de horlogekist. Geen excuusjes meer over
Incoming!
Dees
En dees
Mooi! En het is een GM geworden? Goede keuze! Ik heb er nu één en dat bevalt prima op het originele bandje na, dat heb ik door een AliExpress FKM vervangen. Verder een heel tof horloge.
Moet zeggen dat ik het stoffen bandje wat hierbij zit prima kan hebben. Goede keuze hoor!
Was ik benieuwd naar, goed om te horen dat het een fijn bandje is. Er is maar 1 model dat dit bandje heeft volgens mij.
Ja, die foto’s heb ik gezien en dat was 1 vd redenen om tot aanschaf over te gaan Dank daarvoor! Ik heb al een tabblad openstaan met deze bandjes, die gaan er vrij zeker ook komen, maar eerst maar ff kijken of de bezorger mijn huis kan vinden tijdens de BF aftermath