G-Shock only III

Was ik benieuwd naar, goed om te horen dat het een fijn bandje is. Er is maar 1 model dat dit bandje heeft volgens mij.

Ja, die foto’s heb ik gezien en dat was 1 vd redenen om tot aanschaf over te gaan :grin: Dank daarvoor! Ik heb al een tabblad openstaan met deze bandjes, die gaan er vrij zeker ook komen, maar eerst maar ff kijken of de bezorger mijn huis kan vinden tijdens de BF aftermath :joy:

Gebruik maken van een spaarzaam winters zonnetje :sunglasses:

17 likes

Het is ook overal hetzelfde hoor ik… :joy:

1 like

Hahaha, ik twijfelde al een tijdje om eens te zien hoe deze G-Shock voelde, daar was nu het moment voor dacht ik :joy:

1 like

Veel plezier ermee! Ik vind het ook een heel fijn horloge, zit erg lekker.
Succes met de wederhelft!

1 like

Haha dankjewel. Het is inderdaad een blijvertje en de wederhelft slaakte enkel een diepe zucht, daarmee was het klaar. (gelukkig).

1 like

GWN-1000B-1B(JF)

9 likes

De GW-M5610u-1CJF

15 likes

Inmiddels is de GM binnen en zit al 2 dagen om de pols. Het is een tof ding! In het echt is ie nog stoerder dan op de foto’s. Het mooiste vind ik de uur markers, daar zit een soort sunburst brushing op of iets dergelijks waardoor die echt mooi het licht vangen/reflecteren.
Het bandje past er ook goed bij en zit lekker, maar die plastic endlinks / adapters vind ik wel een beetje matig. Eentje zit ook wat losser dan de ander.

Dus heb maar meteen bij Ali 2 straps besteld.
Die adapters maken de lug-to-lug ook wat groter, eigenlijk net te groot voor mijn smalle pols, dus dat zou met de ali straps ook beter moeten worden.

Wat ik ook tof vind aan de g shock (volgens mij een typisch g shock ding) is de verlichting! Maar wat ik niet helemaal snap is dat die zo snel weer uit gaat. Zo kun je de digitale functies niet bedienen in het donker?

De GBD-200 is ook binnen trouwens maar heeft nog geen draagtijd gekregen, dat scherm is wel echt tof trouwens!

2 likes

Yep :man_shrugging:
Bij sommige modules kan je de tijdsduur van de verlichting instellen in 1 of 3 sec. Maarja…

Nog steeds veel te kort maar bij een digitaal horloge blijft ie toch ook niet eeuwig branden?

Ik zet m’n wekker altijd in het licht. Stopwatch en timer gebruik ik niet in het donker.

Welke foto’s? :stuck_out_tongue_winking_eye: kom maar op!

Dat is echt veel comfortabeler…

Eens met die adapters. Zouden wellicht iets subtieler kunnen. Bij mij zit er echter geen speling op, dus misschien moet je daar nog even naar kijken.

Licht op dit model kan je inderdaad instellen op 3 sec. Nog kort, maar standaard stond ie volgens mij op 1.

De bandjes zijn bij mijn ook 2 onderweg uit China. Meldt me zeker als ze binnen zijn. Zal zeker mooier aansluiten. Ook op de pols als je smalle polsen hebt.

17 likes

Ik las links onderaan ‘300W’. Ik dacht huh…, 300 mtr waterdicht?

Na iets beter kijken MODE. My bad :rofl:.

2 likes

Hah ja, nou je het zegt, lijkt idd net of er 300W staat :joy:

Vandaag is de GBD aan de beurt, maar vooruit ff een mini fotosessie tussen het surprise knutselen door dan :grin:

8 likes

Mooi om te zien! Leuke fotosessie.

1 like