Daarstraks deze bij horloge.nl in Breda even bekeken. Wel een heel mooi exemplaar… de MRG-B2000SG-1ADR
Wat plaatjes uit de losse pols…
Daarstraks deze bij horloge.nl in Breda even bekeken. Wel een heel mooi exemplaar… de MRG-B2000SG-1ADR
Wat plaatjes uit de losse pols…
Story time (again)
Na de aankoop van de prachtige DW-5040PG-1
Heeft het G-Virus me met beide handen gegrepen en ben ik nu dus compleet in de ban de square’s…
Vooral het originele design van het eerste model met de rode lijn en de blauwe tekst vind ik erg gaaf.
Dus alweer op zoek naar de volgende…
Black Friday me in kunnen houden en niks gekocht
Maar op cyber Monday (na spijt ) toch toegeslagen.
En zodoende de GW-5610U-1 aan de collectie toegevoegd
Maar daar houd het verhaal nog niet op…
want bij toeval kwam ik tijdens het scrollen op MP
een prachtige vibrator tegen… vibrator zeg je?
Ja een zwarte puntgave vibrator!
De GB-5600AA, wat een beauty niet?
Nu ben ik (denk ik) voor dit jaar wel even klaar
Ik begon oktober met 2 G-Shocks, nu heb ik er 7 en komt er, als het goed is, in januari nog een blackfriday GW-5610U-1ER binnen
Die zijn toch uit? Het is tegenwoordig de Womanizer en de Satisfyer, las ik in de Volkskrant.
Ben je dan officieel een G-Shockjunk?
En, is daar een behandeling voor?
Waar moet je dan zijn? Ik vraag dit voor een vriend.
Echt nice , die bezel is echt badass
Nog steeds aangenaam verrast door deze GW-5000U:
Nu zie ik, dat je vrij gemakkelijk, die band en bezel kunt wisselen. Het liefst pak ik dan, natuurlijk, een origineel onderdeel.
Iemand een idee welke er passend zou moeten zijn? Leuk voor de variatie.
Nice !
Ik was toch nog veel aan het twijfelen of het de GBD-200 moest worden. Dus maar beide besteld om te vergelijken. Uiteindelijk toch voor de GBD-200 gegaan. De GW-B5600BC-1BER was me toch iets te klein. Het bandje zag er wel wat “luxer” uit, maar toen bedacht ik me dat ik een G-Shock wilde om de meer stoere verschijning en vond ik zo’n schakelband minder goed passen. Ik mis nu wel het solar oplaadsysteem, maar krijg er een mooier MIPS scherm voor terug. Dus dit is hem uiteindelijk geworden
Die 6600’s zijn cool.
Hij is gaaf Mark
Thanks Marco dat is hij zeker Ben al aan het kijken voor een zwarte, heel aanstekelijk dit model en veel mooier als de 6900 serie!
Ja klopt! Ben er nu al verslaafd aan geraakt. Zo duidelijk afleesbaar, scheelt de helft met de 6900 serie