G-Shock only III

De laatste dag van de werkweek de 5610 om! Op naar het weekend!

17 likes

Nog 2 dagen te gaan!!! Maar met deze GX-56 ga ik het volhouden :slight_smile: En mijn laatste negatieve display gaat straks onderweg naar Spanje… Nu alleen nog deze en

Over…

10 likes

Staat hem uitstekend. Zelf heb ik een combi-,bracelet op mijn 5610 maar mijn GW6900 voelt zich achtergesteld. Waar heb je deze bracelet gekocht?

Mijn 5610u en GW6900 hebben allebei een bracelet afkomstig van een GW-B5600BC, die daarna op een gewone strap zijn doorverkocht. Goedkoopste en meest eenvoudige manier om aan originele bracelets te komen, denk ik. Losse originele straps zijn heel prijzig, en imitatie wil je niet.

8 likes

Is dit een comfortabel bandje?

Ik heb interesse in dit model.
G-Shock GBM-2100A-1A

5 likes

Fraaie Casioak, gewoon kopen. Bevalt het bandje niet dan dit AliExpress bandje erop zetten. Ik heb 'm ook op mijn metal Casioak. Heel comfortabel.

Zie mijn post:

1 like

Blijf hem gaaf vinden!

11 likes

15 likes

Inmiddels zo’n 5 jaar in het bezit van een GMW-B5000GD-1.

Wel in de markt voor iets nieuws/anders inmiddels maar zit nog in dubio of dat een automaat/duiker gaat worden of toch weer een full-metal G-Shock, maar dan zonder zwarte coating (GMW-B5000PC, B5000D-1, B5000D-2 of met wijzers B2100AD-2A).

En een plaatje van de huidige kan natuurlijk niet achterblijven:

12 likes

35 th anniversary DW5635C. Eric Haze. Ik zie tweedehands voor rond de 400 euro. :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Deze is ook wel erg lekker.

5 likes

Leuke kleurencombinatie, dat zeker!
Alleen met een IP coating en daar wil ik toch wel van wegblijven. Zwarte coating van nu valt absoluut niet tegen (na 5 jaar) , maar tegelijkertijd merk je dat het door slijtage, beschadigingen en verkleuring wel minder wordt.
Dat is niet erg, maar juist doordat het een kleur is valt de slijtage extra op.

1 like

Blijft mooi :muscle:t2:

14 likes

En een NA die al hele lange tijd op het lijstje stond.

18 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst. Mooi ding!!

1 like

Heel mooi! Net z’n broertje omgedaan…

16 likes

Nice, de Midnight Fog toch?

1 like

Klopt! GM2100MF

12 likes

Een IP coating is ook wel een beetje goedkoop te noemen voor een jubileum uitgave.
DLC zou een optie zijn, maar voor zover ik weet is dat er alleen in zwart en anthraciet qua kleur.
Een goudkleurige laag in de vorm van titanium nitride is wel weer iets waar je je geen zorgen om hoeft te maken (dat wordt ook gebruikt als anti-slijtlaag bij verspaningsgereedschap).

1 like