G-Shock only III

Hint?

Ik ben ook wel benieuwd. Zojuist even gespiekt en zie dat Siebel in ieder geval wat G-Shock aanbiedingen heeft waaronder de GW-M5610U-1ER voor €103.

Deze is het geworden. Als ie bevalt komt er nog een rubberen bandje van Ali ofzo bij.

Overigens niet bij Siebel, waar ik hem in eerste instantie inderdaad in de aanbieding zag.

7 likes

Comfy wel :+1:

13 likes

Ik wil vandaag mijn allereerste G-shock kopen. Ben alleen een grote twijfelaar en er is zoveel keuze…

Twijfel tussen:
GBD-200-1ER - 107,-
GW-B5600BC-1BER - 125,-
GA-B2100-1A1 - 119,-

Solar lijkt me wel mooi, maar dan valt de bovenste af. Die vind ik echter weer net wat aantrekkelijker incl. beter scherm dan de GW-B5600BC die wel solar heeft. De onderste was in eerste instantie mijn keuze, maar z’n digitaal scherm vind ik ook wel eens leuk voor de afwisseling.

Moet ik nog naar een ander model kijken die ik nu misschien heb gemist. Wil tot ong 150,- gaan.

Goede keuze! Mij bevalt de metalen Casioak prima. Draagt heel comfortabel, vooral op een Ali FKM bandje. CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only - 654 van fdpg1963

1 like

De hele dag mijn maatje:

GW-5000U-1ER

15 likes

Spannend, is het een geheim waar de aanbieding wel is/was?

Brandfield?

Helemaal niet. Brandfield via Bol.com icm cadeaubonnen die ik met korting kon kopen (wissel.nl). Kwam in totaal op zo’n 155 euro uit.

1 like

Ja de GM2100 serie, metal case Casioak. Als ik een beetje op jouw smaak qua kleuren af ga:

1 like

Ik vind het juist wel leuk om verschillende horloges te hebben. Mijn Seiko is al veel metaal. Mijn Citizen is blauw met gele details en inmiddels voorzien van blauw en geel bandje (afwisselend). Deze keer lijkt een geheel zwarte me wel gaaf en daar heeft G-Shock veel keuze in. Heb inderdaad gekeken naar de metalen versies, maar op een op andere manier vind ik matzwart het meest passen bij een G-shock.

2 likes

Inderdaad! Amiga/ Atari

Deze al een paar dagen om :muscle:t2:

15 likes

Een andere case erop met inscriptie. Voelt toch wat completer.

15 likes

4 likes

Het is de GW-B5600BC-1BER geworden. Een wat ouder model inmiddels, maar de looks en solar functie gaven de doorslag. Dus een NA incoming :slight_smile:.

15 likes

:muscle:

1 like

Heb hem een tijdje niet gedragen maar vind het nog steeds een stoer ding :smiley:

1 like

Lekker man :ok_hand:t2: