G-Shock only III

Stop eens met posten, wordt er hebberig van :grimacing: :smile:

Dit is veel makkelijker en goedkoper dan Rolexen verzamelen :laughing:

5 likes

yes-my-pretty-5bcbb4

1 like

Zijn echte fotomodellen dit :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

Ja met een G Shock kun je je hebberigheid nog wel eens de loop laten gaan :grimacing: Maar bij sommige releases moet je er ook als de spreekwoordelijke kippen bij zijn. Ik zit eigenlijk wel te wachten op een leuke niet te dure release :sunglasses:

3 likes

Welk model is dit? Vraag het voor een vriend.

2 likes
1 like

Ik kan hem je vriend van harte aanbevelen!

1 like

14 likes

Erg mooie foto!

Binnen :sunglasses: cool ding, zo vers uit de doos heel crispy. Bijna zonde om ‘m als verbouw/beater te gebruiken :sweat_smile:

21 likes

Rlc compositie bij gebrek aan een betere manier om ze allemaal op de foto te krijgen.

Voorlopig wel klaar, misschien nog een 6900 of een MRG 5000 om het trio compleet te maken.

17 likes

Xpostje maar deze ook hier maar eens plaatsen.

11 likes

Deze op vakantie gekocht, wat een fijn horloge

13 likes

16 likes

Staat er nu één in het blauwe gedeelte. Wel met G-Shock eraan maar dat is geen probleem denk?! :grin:
https://www.horlogeforum.nl/t/casio-gw-b5600hr-1er/483153

Ik ook! Las dat het horloge momenteel alleen verkrijgbaar is in Japan en Singapore.

Heb jij eventueel al meer nieuws?

Ik vrees dat je ze alleen uit Japan kunt halen. Op Ebay staan er een aantal.

1 like

https://ts2.space/nl/hoe-lang-gaat-de-batterij-van-de-g-shock-2100-mee-casios-g-shock-2100-serie-schittert-met-indrukwekkende-batterijduur/#gsc.tab=0
Algemene info.

Ja gezien maar die prijzen slaan echt nergens op…mijn zoektocht is begonnen naar de DW-6600🔥

Hebben we een plaatje, als ik het model intik bij Google krijg ik verschillende modellen, en wat maakt dit model zo speciaal als ik vragen mag?

1 like

Het is gebruikt door de navy seals en vindt het gewoon een tijdloos model en oersterk en de batterij gaat gewoon dikke 15 jaar mee, heel andere module als de nieuwe varianten.

3 likes