Tudor Only deel IX

Nee, Kremer :slight_smile:

4 likes

Ik houd het in de gaten :).

Maar op Schiphol is zoals beschreven? Simpelweg 21% korting?

2 likes

17 procent, de 21 procent ging over een lager bedrag dan waar hij nu voor in de vitrine ligt.
Alles behalve rolex is altijd met 17% korting. Rolex alleen als je buiten Schengen vliegt.

3 likes

16 likes

De zwarte. Ik vind de blauwe kleur van de pelagos 42mm niet echt zó Top…

Schitterend!!

Ff weer de pelagos om de pols :yum::+1:

12 likes

Bij de Tudor popup krijgen ze er geloof ik begin volgende week misschien een van binnen. Altijd een belletje waard

1 like

Ik fietste vanmiddag langs dus ben bij de popup naar binnen gegaan.

Hoogtepunt was toch echt het Tudor fietsenrek

Nee, grapje.
Ze hebben erg veel beschikbaar, wat goed was om te zien. Veel van de gewilde modellen en boutique edities ook beschikbaar.

Grootste verrassing was de tfit op de BB36/39/41 lijn. Had dat niet bij een meer dressy verwacht, helemaal niet op de kleinere modellen dus een mooie toevoeging. Enige is wel dat bij de bb36 daardoor de sluiting groter is dan de kast zelf, wat wel wat gek is.

10 likes

Fijn weekend Tudoritos

9 likes

Ik juist naar rechts, omdat deze uitgesprokener is!

Waar is die pop=up?

2 likes

In de PC naast de multibrand van Schaap. Ze hebben zo’n beetje alles wel liggen of krijgen ze binnen, als je in de buurt bent dan is het een bezoekje waard.

Ook een aanrader om even langs de nieuwe IWC zaak te gaan, erg mooi is die met enorm veel stukken

5 likes

12 likes

Zwart :black_heart:

:point_up:

2 likes

23 likes

15 likes

Heren,

Ik sta op het punt om een pelagos 39 mm te kopen.
Het viel me op dat de bezzel zo zwaar draait , is dat normaal ?

Nee, die hoort stevig maar soepel te draaien. Met voelbare stop-klik op 12u.

1 like

Heeft iemand hier ervaring met de 28mm Tudor 1926?
Zit eraan te denken om er één te kopen voor mijn vrouw. Maar het is een beetje een onbekende volgens mij.