Tudor Only deel IX

Snap er geen reet van, maar succes.

Nogmaals, ik denk dat men wel doorschakelt ! Geen enkele medelijden met, met 'n vork schrijvende, gruweliers.

Dat blijkt.

Daar gaat het nou net niet om. Duhhh !!

Blijf het asociaal vinden, maar zolang jij je er goed bij voelt.

Of is je verhaal vaag?

Bull shit.

Als ik er een mede forum’r er mogelijk ermee kan helpen, zie jij dat als asociaal. Wat een rare Dodo ben jij dan.

Niks vaag aan Louis. Begrijpend lezen!!!

Prima. Hasta manana!

Laat maar. Ik heb, bij nader inzien geen enkele mogelijkheid om hier binnen dit Tudor gedeelte ook maar iemand te helpen aan aan een BB54 waar een wachtlijst voor is. Sorry de snorry dan maar. Stuur mij geen PB’s met smeek berichten. Laat maar!
Gesus, zo klaar ermee, man man man ! :yawning_face:

Als je al een week de telefoon niet opneemt of niet teruggebeld IS dat asociaal ja. Als er dus iemand een dodo is ben jij het. Maar ik wens je veel geluk verder, want het begint nu erg offtopic te raken.

Nu dus ook nog even een foto van mijn Tudor op de artem strap met aftermarked eindstukken.

10 likes

Mss was de mogelijkheid er niet voor. Dat zou jij toch moeten weten als niet in Nederland verblijvende Dodo, toch?

Dat hoeft niet, ik ben allang voorzien van 'n 54 !! Probeer alleen maar mede Tudor forum’rs te helpen. Wordt blijkbaar niet geapreciëerd , dan wel begrepen. :slightly_frowning_face: Toedeledokie

:rofl: :rofl:

7 likes

Nu de HGP, morgen weer de Pro op Diaboliq.

10 likes

Bla bla bla !

Gesus, por queeeeeeeeee

IMG_4195

1 like

Als het om AD’s gaat is er niks asociaal. Die klootzakken proberen iedereen een poot uit te draaien. Zootje sukkels die aan de andere kant van de tafel zitten interessant te doen, door te doen alsof modellen die gewoon op voorraad zijn, ineens super zeldzaam zijn, en je bevoorrecht bent door zo’n lapzwans dat je ff een paar duizend euro mag uitgeven aan een product waar je eigenlijk geen ene reet aan heb.

1 like

Omdat ik mede Tudor forumers probeer te helpen aan 'n BB54 die misschien nog beschikbaar is onder mijn bestelnaam. Maar laat maar, ben er al klaar mee. Iets met “boven het maaiveld uitsteken van de nek” ZO GAAAAAP.

Kramer bied ze nieuw aan onder de list prijs, als iemand echt zoekt naar zo’n ding dan vind die ze wel.

1 like

Ik ben er aardig over uit dat de bb58 blue mijn volgende aankoop wordt. (Iemand? In goede staat? :sweat_smile:?).

Maarrr ik ben zo af en toe op Schiphol en snap er vrij weinig van hoe dat nou zit met kopen op Schiphol. Iemand hier een korte uitleg? Scheelt het nou gewoon 21% met standaard listprijs, dus €3200 ipv €4000 (±)? Tweedehands op het forum zie ik ze ook voor rond de €3000 af en toe maar dat scheelt dan maar weinig.

Zeker wel. Ervaring mee, prima zaak hoor.

1 like