Tudor Only deel IX

Goedemorgen allen,

Vraagje over mijn nieuwe Black Bay GMT;

Zitten er ook protectie-stickers tussen de lugs? Dit lijkt wel zo (lijkt door de ‘kleurstelling’ wel iets lucht onder te zitten. If yes; hoe krijg je deze er af?

5 likes

Ik zie niks zitten , normaal kan er wel eens een verdwaald stickertje achterblijven maar die moet je er met je nagel zo vanaf krijgen …

1 like

Hier denk ik het uit op te maken:

Het voelt ook net even anders voor m’n gevoel. Kan echter geen beginnetje ontdekken, vandaar mijn twijfel.

2 likes

Wel bizar dat daar stickers zouden kleven. Enige plekken waar er kunnen kleven zijn; beide zijkanten en caseback. Binnenkant lugs lijkt me sterk :thinking:

Mij ook, of ze zitten vanaf de zijkant om de lug heen, denk dat de kast daar net wat anders is .
Met een stalenband zie je dat niet maar nato valt alles op.

Eens. Lijkt me eerder “verkleuring oid” :grinning_face_with_smiling_eyes:

Eventjes mijn Tudor week in beeld:

Maandag en dinsdagochtend (deel 1)

Dinsdag (deel 2)

Woensdag (deel 3)

Vandaag (deel 4)

13 likes

Kremer in Emmen heeft er 1 op staal liggen hoor :slight_smile:

2 likes

Wil niks wegkapen maar was benieuwd naar de zaak … kan online wel een kremer in emmen vinden maar die verkopen geen tudor ?

2 likes

Ik denk dat het Kramer is dat bedoeld wordt

1 like

Wat een prachtig horloge!

1 like

Dat zijn de beste :+1::+1:
Mooie classic :blush:

1 like

Heeft toch wel eens een uurwerkservice gehad?

1 like

Maar kramer is in Franeker, bij mij om de hoek.

1 like

Voor mij ook zo een beetje het zelfde verhaal,die ex van mij was een 230SL uit 64 een ongelast exemplaar,maar die prijzen gaan nergens meer over.Wel vaak spijt dat ik hem weg heb gedaan,echt een fijne en super mooie auto :star_struck:

2 likes

Best bizar dat je dan niet opneemt of evennetjes terug belt.

Of je geeft aan dat je geen interesse meer hebt. Kunnen ze de volgende op de lijst bellen.

Of mss hier iemand helpen aan? Ik heb niet zo veel op met gruweliers. :face_with_raised_eyebrow: Duhhh.

Ik denk dat men bij Pertijs sowieso wel doorschakelen., denk je niet. :neutral_face:

Waarom geef je je telefoonnummer dan?

Omdat je wel iets graag wil kopen, wat blijkbaar 'n Rolex achtige vergelijkbare matige beleving is. Dat de uitlevering in ons landje te wensen overlaat spreekt boekdelen.
Ik sta nog steeds ingeschreven , bij AD’s, , voor een Pelagos 39. Inmiddels al gehad , niet via hun, en alweer verkocht. :roll_eyes: en GAAP

Door niet op te nemen?
Je wacht tot iemand hier interesse toont?
Erg vreemd verhaal, gewoon terug bellen en zeggen dat je geen interesse hebt.

Heb zelf ook weleens ergens voor op de lijst gestaan en het ergens anders gevonden. Gewoon zelf al gebeld dat ze me er af konden hallen. Scheelt weer een plekje voor iemand anders.