Kramer bied ze met regelmaat nieuw aan voor 3750,-
Hier in België niet beter, Bij Tensen in Antwerpen staan er nog 15 voor me en ze hebben er nog maar 3 gekregen in totaal. Bij Bouverne in Gent hetzelfde liedje, maar daar weet ik de precieze aantallen niet
Werd me zomer 2022 bij S@C Utrecht ook verteld toen ik een BB Pro wilde. Kreeg twee weekjes later telefoontje dat ik er eentje kon kopen……
Ik wordt al een aantal dagen/week gebeld door Pertijs Breda. Het enige waardoor ik gebeld zou kunnen worden is de inschrijving voor een 54, die ik reeds heb.
Geen idee of 'ie nog gereserveerd staat, of dat het de melding van levering over een jaar pas is.
Maar je neemt niet op?
Mijn beste,
Hoe kom je erop!!
Orologio Signaturis Temporis
Nee nog niet. Ik ben voorzien van. Kan wel opnemen of terug bellen. Maar indien leverbaar moet er echt wel zeer serieuze interesse zijn.
Ligt helemaal aan mij maar ik snap niks vanndit bericht.
Deze is echt prachtig, laatst nog de 39 mm omgehad heerlijk horloge!
Nice! Waar ben je?
Nu vandaag nog in het zwembad gedoken.
Heb een droogpak gekocht + wing dus eerst even op een veilige plek checken of alles in orde is.
Gelukkig is alles na behoren dus van het weekend of volgende week een buitenduik maken. Zal Vinkeveen of de Haarlemmermeerse bospas wel worden.
Nog even sparen voor een seadweller JC
Neem op dan
Maar heb geen koop interesse nochtans, wil hem wel graag zien en passen.
Die JC is het enige wat heel blijft nadat je met die doodskist de Titanic heb bereikt
Beter dan die foto met die kerel