Tudor Only deel IX

Kramer bied ze met regelmaat nieuw aan voor 3750,-

1 like

Hier in België niet beter, Bij Tensen in Antwerpen staan er nog 15 voor me en ze hebben er nog maar 3 gekregen in totaal. Bij Bouverne in Gent hetzelfde liedje, maar daar weet ik de precieze aantallen niet :sleeping:

1 like

Black Bay Chrono

25 likes

Hier ook een Chrono. Vanavond even m’n nieuwe strap eraan gehangen.

15 likes

Werd me zomer 2022 bij S@C Utrecht ook verteld toen ik een BB Pro wilde. Kreeg twee weekjes later telefoontje dat ik er eentje kon kopen……

Ik wordt al een aantal dagen/week gebeld door Pertijs Breda. Het enige waardoor ik gebeld zou kunnen worden is de inschrijving voor een 54, die ik reeds heb.

Geen idee of 'ie nog gereserveerd staat, of dat het de melding van levering over een jaar pas is.

Maar je neemt niet op?

4 likes

Mijn beste,

Hoe kom je erop!! :rofl: :rofl: :rofl:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Nee nog niet. Ik ben voorzien van. Kan wel opnemen of terug bellen. Maar indien leverbaar moet er echt wel zeer serieuze interesse zijn.

3 likes

Ligt helemaal aan mij maar ik snap niks vanndit bericht.

6 likes

Oude foto maar wil deze toch even delen :star_struck:

11 likes

Deze is echt prachtig, laatst nog de 39 mm omgehad heerlijk horloge!

1 like

Nice! Waar ben je?

Nog niks van hem gehoord, volgens mij heeft hij niet zo’n goed bereik in dit ding.

6 likes

Nu vandaag nog in het zwembad gedoken.
Heb een droogpak gekocht + wing dus eerst even op een veilige plek checken of alles in orde is.

Gelukkig is alles na behoren dus van het weekend of volgende week een buitenduik maken. Zal Vinkeveen of de Haarlemmermeerse bospas wel worden.

4 likes

Nog even sparen voor een seadweller JC :joy:

1 like

Neem op dan :laughing:

Maar heb geen koop interesse nochtans, wil hem wel graag zien en passen.

1 like
1 like

Die JC is het enige wat heel blijft nadat je met die doodskist de Titanic heb bereikt :joy:

1 like

Beter dan die foto met die kerel :joy:

1 like