CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Die gele is ook tof ja! Ik heb inmiddels wel ontdekt dat je ook gewoon een resin case kan bestellen om van kleur te wisselen, dus wellicht dat maar doen.

1 like

Dan ben ik wel benieuwd welke het dan wel is en de verkoper kan daarbij helpen :grin:

De groene om vandaag. Heb via China nu een mod-kitje gekocht dus ben benieuwd :face_with_hand_over_mouth:.

6 likes

Zit er ook aan te denken.

Hier dan ook maar mijn crosspost over de bandjes:

Kan het iedereen aanraden, zo’n modkitje! Echt heel blij mee, kwaliteit is uitstekend en voelt net alsof je een nieuw horloge hebt :face_with_hand_over_mouth: .

4 likes

Inderdaad leuk om kleurtjes te combineren

6 likes

Maar deze ziet er wel uit als een originele Casio kit…

Ziet er inderdaad goed uit.

Voor de zwarte heb ik een roze hour marker ring besteld. Ik mis de zwart/oranje versie (ga-2100-1a4er) nog.

4 likes

CasiOakraïne, de stealth version vandaag :sunglasses:

5 likes

Dat was ook de bedoeling, had ik misschien even moeten vermelden :sweat_smile:

1 like

Jawel hoor, ooit hier geveild voor het goede doel bij het begin van de oorlog :yum:
De originele had een witte band, vandaar de ‘stealth’ versie hierboven.
https://www.horlogeforum.nl/t/386437/1

2 likes

Deze is onderweg.
Iemand tips voor een bandje. Betreft de GM-2100 versie. Weet niet of er verschillen zijn in bandjes met de Ga serie. Zag enkele voor paar euries en ook wat duurdere op Ali. Ervaringen?

3 likes

Was deze hier al voorbij gekomen? 40th Anniversary uitvoering.

5 likes

Moet zeggen staat niet slecht nee

3 likes

Zie mijn post hierboven, dit voordelige FKM bandje van AliExpress is heel comfortabel en het past perfect.

AliExpress link werkt inmiddels niet meer maar als je zoekt op GM2100 FKM strap vind je 'm wel.

Mooie kleuren combinatie trouwens! Weet niet of het je eerste Casioak is? Zo ja, daar krijg je geen spijt van! Ik vind het echt een mooi en heel degelijk horloge.

2 likes

Dank je, ja mijn eerste Casioak. Ben benieuwd.
Link verwijs niet meer naar de bandjes lijkt het.

Maar denk dat het deze is?

Twijfelgeval, mijn bandje is deze: