Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Zeker weten, hij knapt er erg van op.
Het gekke is dat ik het altijd eng heb gevonden om dit soort dingen op te schuren omdat ik altijd bang was dat het niet meer netjes zou worden. Nu ik het eenmaal gedaan heb en door heb hoe het werkt wil ik alles van krasjes ontdoen en netjes oppoetsen :rofl:

5 likes

Het is hetzelfde als je koplampen opnieuw doorzichtig maken

2 likes

Mooi! Prima resultaat. Prachtige Neptune geworden. :+1:

2 likes

13 likes

Look what I got:

13 likes

Hier ook nog gauw een linkje naar een mooie kalender van een goed doel,

1 like

Vandaag mijn Vostok mogen ontvangen. Maar ik blijf momenteel een dubbel gevoel hebben wegens het bestellen uit rusland…

9 likes

Mooi uurwerk, waarom een dubbel gevoel? Heb je hem van Poetin gekocht? Ben benieuwd wat voor band er op komt.

3 likes

Dankje! Nee natuurlijk niet, ik snap ook dat de werknemers van meranom ook maar de dupe zijn van heel de situatie. En het gewoon olav en igor zijn die eten op tafel willen krijgen voor het gezin. Maar momenteel knaagt er nog iets, maar weet niet wat :sweat_smile:
Ik was aan het denken in de richting van een sailcloth bandje!

5 likes

Ah, het groene strand? In nieuwe appartementen? Geniet er van !

1 like

Tja, idd wat dubbel wellicht… ik heb desondanks net ook 1 besteld via meranom. Duurt wel 2 maand voordat ie binnen is vrees ik, niet door de Russen maar omdat t bij PostNL weken blijft liggen.

10 likes

Bij mij heeft het op de kop 4 weken geduurd (België). Maar ik moet inderdaad wel zeggen dat PostNL wel rare “kuren” heeft de laatste tijd.
3 dagen achter elkaar ‘we komen het pakje vandaag leveren’ en dan staat hij ineens nog in het kantoor van ontvangst :sweat_smile:

2 likes

Prachtig uurwerk, hopelijk snel geleverd.

Dmitry is het van Meranom. Aardige correcte man. Geen idee hoeveel er verder werken.

1 like

Ik hoop t ook. Vorige heeft 3,5 week bij PostNL gelegen nadat t bij douane langs was. Ik verstuur zelf tegenwoordig alleen via DHL.

2 likes

:+1:
Dank je! En in een keer goed. :grin:
We hadden geluk. Met vrienden, twee appartementen aan zee zijde kunnen boeken. Momenteel is het te betalen. :wink:

Eerdere keer Terschelling, blijkbaar neem ik steeds Poljot’s mee.

7 likes

Wouw, super gaaf exemplaar. Goede conditie.
Heb altijd wel een zwak voor Чайка tussen al dat Boctok geweld. Zij hebben altijd wel een eigenzinnig ontwerp. Die van jou past ook direct in deze kwalificatie. Heb zelf één van de eerste Russische quartz. Productie hiervan was uiteindelijk zo duur geworden dat dit model uitsluitend voor de nomenklatoera bereikbaar was. Voor nu super blij deze in mijn collectie te hebben. Opvallend ontwerp en krijg ook altijd hele positieve reacties als ik hem draag. Dat door de historie er een geinig verhaal aan hangt helpt ook mee.

15 likes

Wat een toffe Vostok! Veel plezier ermee! Zien we vast wel terug op vrijdag…

2 likes

Flink opgeknapt! Het groen komt nu ook mooi tot z’n recht op de foto. Heel fraai.

1 like

Mooi man! Leuke tachymeter…

Onzin, in Rusland wonen ook heel veel fijne mensen, niet naar een fout regime kijken.

2 likes