Citizen only deel 3

ik ga de batterij maar vervangen. De tijd loopt wel gewoon door. Dag en datum deden het tot voor kort ook prima.

3 likes

Klaar voor de zomer! :+1:

2 likes

16 likes

Gaaf man :100: :white_check_mark:

1 like

Thanks

1 like

Nog een klein weekje wachten, dan doe ik met je mee @Robert8282. :sunglasses:
Ben je een beetje blij met deze uitvoering? Ik heb hem gisteren besteld, donderdag as. in huis. Een beetje op de gok, ik ben nl. op zoek naar een leuke grab & go voor erbij en een Seiko SSC911 was 't net niet.

Ik heb al eens een ‘radio controlled’ Citizen (CB5010-81L) gehad. Dat beviel me goed, dus ga ik nu deze maanfase ook maar eens proberen. Zelfde uitvoering als die jij laat zien. Fraai.

Voorpretfilmpje:

6 likes

Super blij gaaf klokje hoor.

1 like

6 likes

Even de hond uitlaten…

7 likes

het arme beest is dan al enkele dagen onderweg?

3 likes

Scherp gezien…of mijn datum loopt achter…

Heb je hem ook gekocht met de siebel giftcards stuk voordeliger.

De Seiko heb ik met de actie gekocht en daar heb ik na twee dagen iemand anders héél erg blij mee gemaakt, want winst doen we hier niet aan … :slight_smile: ik heb 'm overigens toevallig wel eerder bij Siebel al eens in handen gehad, dus ik weet ongeveer wat ik besteld heb. Nog een paar nachtjes slapen!

controlling-laugh-laughing

3 likes

Een sporthorloge dat mooi om je pols valt. Alsof het je pols knuffelt. Dat is zo heerlijk.

13 likes

Vandaag eens iets heel anders. Beetje vintage al bijna? Het is een oudje, dus het heeft wat gebruikssporen maar ja: who cares? Gewoon een lollig ding toch? En voor @junior : de ontstoffer op maximaal gezet. De ontkrasser is iets anders.

12 likes

wat zijn jullie vreselijk stil vandaag. Doe ik mijn best en dan…Kom op met die plaatjes

1 like

:smiley: vandaag eens geen citizen,
ik heb nog ander merken :wink:

1 like

Nou ja, het is een reactie, maar verder nog steeds heel erg stil

1 like

Hier ook eens geen Citizen… Morgen gaat de monocoque duiker eens om de pols heb ik zojuist beslist.

1 like

Nog 1tje, staat toch nog niet in dit topic.

10 likes