Citizen only deel 3

Wat blijft dit toch ook een topper! :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

10 likes

Perfect horloge voor nato’s. :ok_hand:

23 likes

Proficiat @Petteflet. Leuke duiker en lekker licht in gewicht door het titanium.
Hier passen veel verschillende nato bandjes op.

1 like

mooi!
hoeveel mm is de dail?
heb je een nummer van dit model voor me?

1 like

Thanks! :smiley: 41mm. En omdat het van titanium is draagt het horloge heel licht.

Check dit topic even met de post van @LeRoyale. :ok_hand:

Promaster Mechanical Diver 200M “Fujitsubo” Black Ref. NB6021-17E – Gnomon Watches

16 likes

is dit een variatie op de NB6021-17E? ook erg mooi :ok_hand: ze lijken sterk op elkaar maar toch ook weer anders (afgezien van de goud kleur)

1 like

de NB6021-17E gaat zeker op mijn ‘want list’ als Citizen liefhebber, en op termijn er ook wel komen denk ik

465€ import uit Japan zag ik komen nog kosten bij dat wel

1 like

Zeker doen! Het is een erg leuk horloge. Ik denk dat hij voor veel mensen vinkjes zet qua specs. :ok_hand:

Het is ook erg leuk eens een titanium horloge te proberen. De kleur heeft iets grijzigs en stoers. En is natuurlijk aanmerkelijk lichter in gewicht. Zonder goedkoop aan te voelen.

8 likes

Dit is de Citizen Promaster NY0125-83E, ook gebaseerd op de iconische ‘70s Citizen divers

3 likes

Na dit horloge eerder gekocht en ook weer verkocht te hebben, besloot ik toch niet zonder te kunnen :grin:

De foto doet hem eigenlijk geen recht toe :sweat_smile:

16 likes

Echt een tof model, staat bij mij ook op het lijstje maar dan in het wit :star_struck: :white_circle:

Daar ga je geen spijt van krijgen. Echt een heel gaaf horloge al zeg ik het zelf :grin::see_no_evil:

1 like

Alleen niet bij elke juwelier te krijgen…
Even kijken waar hij te verkrijgen is.

Dat kan ik me voorstellen. Ik heb hem uit Japan.

1 like

19 likes

Lekker bezig Gup!

1 like

Thanks! Hij is echt heel tof :muscle:

1 like