Goed te doen op een groene nato
Die bracelet is super, maar heeft geen halve schakels. Je kan hem wel fijn afstellen in de clasp om de 3 mm.
Ja, dat heeft ie van de NB1050-59 ook niet, jammer is dat…
Even een vraagje aan mijn Citizen familie, ik heb de Citizen E168-S100631 het andere nummer wat op de case back staat is: GN-4-S. Daar zit nu een rubberen strap op, zie foto. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een quick release stalen band voor dit horloge, kan hem dus niet vinden bij Citizen maar het hoeft van mij ook niet perse een originele Citizen band te zijn als het maar een quick release stalen band is. Wie weet waar ik die kan kopen op welke site. Het is zo handig om dan van banden te wisselen, heb wel een andere rubberen quick release band weten te bestellen bij ome Ali. Of het wat is moet ik maar even afwachten, voor het geld kan ik dat risico wel lopen.
Alvast bedankt als jullie info hebben
P.S,
Hij is 20 mm breed de band!
Dat kan kloppen, die bestaat namelijk niet.
Voor de zwarte uitvoering van jouw horloge hebben ze de 59/BN0158 band gebruikt en dat is dus de ‘juiste’ OEM in staal.
Wil je een QR band die ook op je horloge past dan heb je een beste zoektocht voor de boeg. Beter koop je dan nog een straight end 20mm die je op meerdere hologes kan dragen. Het is niet dat het een SKX is dus weinig curved links die op dit model passen.
Hoi Rik, dank voor je antwoord maar ik dacht de rubberen band die er nu op zit (en niet lekker draagt) is recht toe recht aan. Dus dacht dat als ik een QR recht toe recht aan zou kopen dat die dan zou passen. Alleen weet ik natuurlijk niet of de pin wel zal passen in de lug holes. Ik loop namelijk altijd te klooien als ik een banden wissel wil, anders gezegd totaal geen geduld. Ben ik 1,5 uur aan het klooien om een band erop te zetten, komt mijn vrouw thuis. Kijkt er even naar en zegt laat mij maar even kijken. Echt man, 2 minuten en ze had hem erom toen kon je mij echt wegdragen wat een A-technische kneus ben ik toch
Dat klopt in principe wel, er zijn er alleen niet zo heel erg veel en ze moeten op maat gemaakt worden. Als een bandje wisselen al een dagtaak is hou ik mijn hart vast.
Ja joh Rik, mijn vader had het al opgegeven toen ik een tiener was. Je bent gewoon een sloper zei hij altijd, maar ik kon weer goed leren. Zo hebben we allemaal onze kwaliteiten
Ik heb via AliExpress een 22mm meshband, met quick release gekocht. Werkt top. Gebruikt ik het meest op m’n Glycine Airman, maar past natuurlijk op alles met 22mm. Deze zelfde band is er ook in 20mm.
Buigt die meshband wel lekker mee om de pols? Bij wie heb je bij ome Ali die meshband gekocht, moet er bij mij ook een keer komen maar moet wel lekker om de pols liggen. Dus als je de verkoper nog weet bij Ali, kan ik ook eens gaan kijken voor die meshband. Niet voor op de Citizen, staat volgens mij niet mooi maar wel voor de Glycine Airman die heb ik nu nog steeds op leer
Dit is degene die ik heb, draagt helemaal prima, zeker omdat 'ie traploos is te verstellen.
€ 10,38 30%OFF | 18Mm 20Mm 22Mm 24Mm Universele Milanese Horlogeband Quick Release Horloge Band Mesh Roestvrij Stalen Band Pols riem Armband Zwart
Hoi @Bjr1983 (Bert) nu ik die foto zie van die mesh band op die Citizen staat het best wel goed, dan worden het er 2. Eentje 20 mm voor op de Promaster eco-diver en 1 van 20 mm op de Airman. Denk wel dat ze regelmatig in de ultrasoon moeten, banden zijn zo fijn geweven dat je huidschilfers lastig met een borsteltje te verwijderen zijn.
Had vanmiddag al 2 QR bandjes besteld van 20 en 22 mm, zullen ongetwijfeld wel op 1 van de andere horloges passen, zo niet geen man overboord en kan ik er altijd iemand op het forum blij mee maken .