Citizen only deel 3

Hoi @Bjr1983 (Bert) nu ik die foto zie van die mesh band op die Citizen staat het best wel goed, dan worden het er 2. Eentje 20 mm voor op de Promaster eco-diver en 1 van 20 mm op de Airman. Denk wel dat ze regelmatig in de ultrasoon moeten, banden zijn zo fijn geweven dat je huidschilfers lastig met een borsteltje te verwijderen zijn.

Had vanmiddag al 2 QR bandjes besteld van 20 en 22 mm, zullen ongetwijfeld wel op 1 van de andere horloges passen, zo niet geen man overboord en kan ik er altijd iemand op het forum blij mee maken :smile:.

1 like

Blijft een topper dit, maar twijfel om hem weg te doen voor een Breitling Chronomat 36… Moet sowieso nog even sparen dus heb nog bedenktijd :slight_smile:

24 likes

Super dikke Citizen, echt fantastisch :+1:t2:

1 like

Moet nog effe doosparen. :heart_eyes: :sleepy: :joy:

1 like

15 likes

15 likes

Verkeerde topic.

14 likes

Wat neem je mee tijdens het hiken in Schotland? Een lichte titanium promaster sky natuurlijk! De local tijd instellen in het vliegtuig en dan direct bij de tijd met dit 14 jaar oude klokje!


13 likes

netjes!
ik heb hetzelfde horloge maar dan de stalen versie… ook ongeveer 14-15 jaar oud

echt van alles mee gedaan (inclusief werk als ambulanceverpleegkundige en duiken): tophorloge!

2 likes

Duiken durf ik niet meer met deze helaas. De vorige eigenaar heeft de capacitor vervangen en dan weet je nooit meer hoe waterdicht hij is. (En daar heb ik nog een echte duiker van Citizen voor (; )

Ik vind het wel leuk om te lezen dat ze gebruikt worden! Dat saffierglas kan toch wel tegen een stootje gelukkig

2 likes

Fijne avond.

29 likes

Je zou een druktest kunnen laten doen bij de plaatselijke horlogemaker (kost tussen de 10 en 15 euro denk ik), dat zal wel het een en ander aan zorgen schelen.
Mocht dat nog niet genoeg zijn, dan kan je altijd nog een vraag voor onderhoud neerleggen bij Citizen Europa zelf:
https://www.citizenwatch.eu/nl/service/#1513257717102-28b2ecbb-5547

1 like

Is dat nou de nieuwe Citizen? Ontzettend leuk, lekker vrolijk!

1 like

Nou ja nieuw. Vorig jaar November geloof ik.
Maar lijkt wel of ze nu pas landen, ook met de kleurtjes.

14 likes

Slim! Bedankt voor de link!

Robot aanwezig :robot:

13 likes

17 likes

12 likes

Hoe bevalt ie