Citizen only deel 3

Ben nieuw hier en ben nog even aan t kijken hoe alles werk!
Gelijk maar een vraag, heb interesse in bovenstaand horloge en vraag me af of dit een goede prijs is en of iemand ervaring heeft met deze aanbieder.

2 likes

Heb positieve ervaringen met Siebel juweliers. Prima service. Weet alleen niet online.
Top uitvoering van Citizen voor mooie prijs, heerlijk Titanium. Krijg je echt geen spijt van.

1 like

Vandaag binnengekomen, nog niet echt mooie foto’s gemaakt.

14 likes

ik heb 2 Citizen horloges gekocht bij Siebel juweliers en beiden online: prima :+1:
kan lonen soms om even naar een kortingscode te zoeken, de prijs lijkt me oke maar ik zou zelf zeker even online verder kijken en onderzoek doen

ben de mijne daar een jaar geleden gaan kopen in de winkel. Toch even voelen en zo (dat horloge). Prima geholpen, maakten de Ti-band ook nog op maat. Heel tevreden.

Gisteren is de Fugu NY009-86E (tweede serie Asia limited) binnengekomen die ik in het blauwe gedeelte heb opgepikt. Wat een gaaf horloge zeg! Mede door de prettige stalen band (massieve schakels en end-links) draagt de Fugu wezelijk anders dan mijn NY0040. De gilt (kleurige) accenten en matte bezel-insert geven 'm een retro-vintage sausje wat me een beetje aan een Tudor Black Bay doet denken.

Het is jammer dat ze de huidge Fugu, die inmiddels een upgrade naar het 8204 uurwerk, betere lume en saffierglas heeft gekregen niet in deze kleurstelling en afmeting maken. 44mm is wat mij betreft echt te groot, deze 41,5mm die redelijk klein valt is wat mij betreft de perfecte maat voor een duiker die dagelijks draagbaar is. Als Citizen dan ook nog een fatsoenlijke clasp op de band zou plaatsen hebben ze een horloge wat ik zeker zou kopen.

25 likes

Broeder, lekker man! :+1:

1 like

11 likes

12 likes

12 likes

Wat zijn ze allemaal mooi.

Zo blij met hoe deze foto uitpakte dat ik 'm ook even hier post :blush:

21 likes

Toffe band, is dat een sailcloth?
en ja, het blijft een topper dit :ok_hand:

1 like

Heel tof deze, gefeliciteerd!

1 like

Dankje, ik ben er erg blij mee!

1 like

De 38mm Tsuno Quartz.

20 likes

Nee hoor, een 2-piece blauwe nato van de forumsponsor.

1 like

Even crossposten :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

12 likes

12 likes