Ik dacht dat Mainflingen wel heel west europa dekte, Anthorn in het noord-westen van de UK doet het op eenzelfde manier.
Als je er met het horloge 1 of 2 uur naast zit, ook al is de zomertijd goed ingesteld, dan kan het zijn dat de tijdzone (parijs/berlijn) nog niet goed staat.
Dat klopt, maar soms heb je vanwege je eigen specifieke locatie op sommige plekken die zender niet direct te pakken. Seiko (Astron) meldt dat meen ik ook in hun handleiding. Maar je moet hier in Nl zeker (uiteindelijk) altijd een zender kunnen vinden.
dit dus naargelang de datums verstrijken blijft de maandwijzer mooi meedraaien,
die zijn allemaal leeg bij aankoop, enkel de nodige papieren kunnen er in zitten,
de laatjes gebruik ik enkel om de banden die ik wissel op te bergen maar je kan ze natuurlijk voor andere dingen gebruiken.
De Campanola serie kende ik niet. Weer wat bijgeleerd. Zijn allemaal bijzonder, maar niet allemaal even mooi als de jouwe. Schaars ook zo te zien. Mag je vaker showen
Synchronisatie probleem!
Al eerder dit probleem voorgelegd maar zijn nu enkele dagen verder en heb het een en ander uit kunnen proberen.
Het gaat om een citizen met een H800 werk.
Het synchroniseren van het horloge gaat nu goed maar het probleem met de datum krijg ik niet opgelost, bv gisteren de datum op de 7de en vandaag gaat ie bij synchroniseren naar de 8ste, weet niet hoe deze klokjes in elkaar zitten maar zou het kunnen dat het datum gedeelte niet goed zit?
Ik zou alles even in de nulstand zetten, op internet wel te vinden hoe.
Wijzers op twaalf uur positie en datum tussen 31e en 1e in geloof ik en dan opnieuw instellen en laten synchoniseren.
Heb ik allemaal al gedaan, inmiddels antwoord van Siebel juweliers, horloge kan retour en krijg geld of een nieuwe terug.
Ga voor het laatste en kijken of die beter werkt.
Even een vraagje van mijn kant, ik lees in andere topics wel eens over een meeting van een merk. Gebeurt dat ook hier wel eens? Een Citizen samenkomst.