Is prima om over na te denken, dit is een eerste opzet. We gaan zien wat er allemaal mogelijk is
Ik heb niet de capaciteit om dit in mijn eentje op te zetten.
zat je nou wéér in de kroeg?
@Rhys
heb niet de capaciteit om dit in mijn eentje op te zetten.
Dat hoeft ook niet. Wat wel handig zou zijn is een eerste beeldvorming wat we op een dergelijke bijeenkomst voor ogen hebben, een programmatje/draaiboek dus eigenlijk
- Rikketik
- Andere plek namelijk…
0 stemmers
Ben mijn nieuw ontdekte talenten aan het uitproberen.
Voor nu ga ik ff afscheid nemen, over 5 uurtjes gaat de wekker weer. Allemaal een goede nachtrust en niet vergeten te stemmen
Whoo! Ik wordt gezien als Citizen liefhebber!
Wat niet onwaar is gezien mijn core collectie
Een GTG voor citizens/Japans vakmanschap lijkt mij leuk. Telt Bulova dan ook? Kan ik lekker en Accutron om slingeren
Citizen is eigenaar van Bulova dus vooruit dan maar
En die Skyhawk van jou telt zwaar hoor
Dank je, het de citizen attesa jounetsu
kijk, daar krijg je het al: dan moet ik straks én met C én met S én met B om de arm binnen komen stappen? Liever een beetje focus houden. Wel mooi overigens, die B (erbij)
Geinig om de kleine variaties in deze modellen te zien… De jouwe clean wit en de mijne met rode accenten.
Voor mij zijn het juist de chronomasters, attesa’s en campanola’s die indruk wekken
Was maar een suggestie. Ik zal mij uiteraard wel braaf aan de dresscode houden mocht die bekend zijn.
Tja, ik heb toch meer met die Campanola die je liet zien. Die draag je natuurlijk naar de aanstaande C-meeting in…Ja, waar eigenlijk?
Het is 3 om 3 voor de plaats van ontmoeting. Maar helaas nog geen andere plaatsen ingevuld.
Kijken of er nog een Pol bijpast.
- Citizen only
- Citizen/Seiko
- Alles uit Japan
0 stemmers
ge wordt een vraiment polleke
op vakantie in Frankrijk en was vandaag in Dijon opvallend veel Citizen in de etalages hier (veel meer dan in NL volgens mij)
ook grappig en echt gezien: Citizen letterlijk naast Rolex in de etalage… natuurlijk qua afwerking en kwaliteit vast een hele stap, maar de Rolexen vond ik er visueel helemaal NIET uitspringen!