Spijkenisse zijn jullie ook welkom
Inderdaad best mooi, en dan vooral dat fijne EcoDrive. Geen geschud, geen horlogemover. Hij staat bij Bol o.a. Goed verkrijgbaar.
Dat zou een behoorlijk tripje zijn voor mij, maar dat maakt het avontuur alleen maar groter.
Is er in Spijkenisse nog iets te doen om een dagdeel met Horloge liefhebbers mee te vullen.
Spijkenisse zelf niet. Maar 8 haltes met de metro brengt je naar Rotterdam Centrum met alle grote juweliers
Of Ed Nobel bezoeken.
Dan weer een nieuwe pol over Spijkenisse
Is Spijkenisse geschikt voor de Citizen samenkomst
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik hoop maar dat er geen mensen zijn met last van hooikoorts, met al die pollen …
Mag ik je een tip geven @Rhys?
Begin eerst even met een regio zoals noord, zuid, west of oost Nederland ofzo. Centraal is meestal lekker als je een beetje opkomst wil hebben. De Rikketik (Houten) was wat dat aangaat nog niet zo’n gek idee voor een eerste meet & greet. Alleen de volgende is geloof ik pas in november. Vervolgens, als je een regio hebt, kies een lokatie maar wees je wel bewust van het feit dat heel internet meeleest. Dus misschien eerst een datum prikken, iedereen aanmelden en via PB vervolgens een lokatie en tijdstip delen.
Succes! Enne, ik heb nog steeds geen Citizen dus helaas … ik mag niet mee.
Dankjewel voor de input, nog heel veel om over na te denken.
goedkoop lenen of huren wellicht?
@Rhys ik wil wel met je meedenken…
goede tips van @junior inderdaad hierboven
het is een beetje zoeken naar wat willen we eigenlijk, waar en in welke vorm?
ik vind het wel een leuk idee in ieder geval: ouwehoeren over, en bewonderen van Citizen collecties, ideeën opdoen en kennismaken lijkt me top
volgens mij is geen haast en wel wat animo: wordt vervolgd…
misschien inderdaad niet zeldzaam @BroederBill maar wel echt een bijna onverwoestbaar top duikhorloge, zeker als je weet dat dat je hem met een beetje zoeken voor een dikke 150€ kan kopen
ik heb de blauwe variant
ik merk wel dat ik liever een stalen band draag over het algemeen ….
De laatste keer dat ik zoiets deed nam iedereen wat lekkers mee voor de lunch en werd het een gezellige middag
In een horecatent zullen ze dat minder leuk vinden, maar als je bijvoorbeeld afspreekt bij iemand thuis of in een (bedrijfs)loods ofzo is dat een prima idee!
Vind ik wat persoonlijker thuis.
Bij mij in Lelystad zou kunnen
mijn vrouw zou in een repeterende lachstuip belanden als we het hier zouden doen, dus dat wil ik jullie maar besparen