De prijs loopt al op, is trouwens ook bij mij in de buurt.
Ik durfde het niet aan…toch 9 jaar oud… blijft wel een mooie uitvoering…
Even blij maken, deze citizen. De verkoper zei dat hij kapot was… Wist niet wat een eco drive was…15 min later met uv lamp en zaklamp
Heb 3 x uitgelegd dat het anders was als zomaar een solar horloge. His bad. Na een middag in het raamkozijn in waterig zonnetje had hij het opgegeven
Mooi horloge, hopelijk kan je er nog lang van genieten
Hoeveel Citizens heb je in bezit?
Maar vijf gewone burgertjes hoor. Maar gewoon leuk om wat te proberen. Schaduwen, reflecties, glimmen, niet steeds die polsjesmetéénduromheen.
Ik sta er versteld van hoe accuraat het 8203 uurwerk in mijn Fugu is. Op woensdag 26 juli heb ik 'm gelijk gezet met de atoomklok-app op mijn telefoon. Sindsdien heb ik het horloge dagelijks gedragen. Vandaag, 17 dagen later wijkt de tijd op het horloge +5 sec af
Dat is een stuk beter dan mijn op een na meest precieze horloge, mijn Tudor Black Bay (gem. + 4 sec dag) en zelfs preciezer dan de -2/-1sec per dag van de COSC Omega Speedmaster 323.30.40.06.001die ik gehad heb.
Mooie foto van dit fotogenieke paar
veel mensen vinden de dials van de Citizen promaster Nighthawks veel te druk…
Maar ik vind ze juist wel wat hebben
Daar ben ik er een van, maargoed zou wat zijn als we allenmaal hetzelfde mooi zouden vinden.
Heb je deze laten reguleren Stefan?
Zoals je ziet heb ik er ook wel lol in. Én, zoals iemand ooit zei: je kunt er toch zo verrassend goed op zien hoe laat het is. Dat vind ik vaak ook wel fijn aan zo’n klok. Ze mogen hem helemaal proppen met wijzertjes, verhalen, knopjes en wat dan ook, maar wel duidelijk zijn met de tijd.