Nee, gekocht via het blauwe gedeelte. Volgens mij heeft de vorige eigenaar hem zo uit Singapore binnengekregen. Wellicht omdat het een limited edition is dat ze er bij Citizen nog een keer naar gekeken hebben? Geen idee
Prachtig sjiek horloge, wow!!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb even een Poll ingevoerd met een datum en plaats.
De bijeenkomst zal rond 11 uur beginnen. We kunnen nog kijken of er een lunch aan vastgeplakt kan/ moet worden.
Ruime parkeergelegenheid ofwel bij Bataviastad (€ 3,- p.d.) of in een garage nog dichter bij het restaurant:
Okey Okey… Ben weer eigenwijs geweest.
NA incoming… Paar dagen geduld hebben.
Op één of andere manier kwam ik toch elke keer bij deze kleur uit. Tikkeltje eigenwijs.
The Citizen PROMASTER JP2017-17Y.
Deze foto ik bruikleen van internet.
Limited edition niet genummerd verder kan ik er weinig over vinden wat ik dus weer interessant vind.
Op het forum heb ik hem nog niet kunnen vinden.
Iemand nog info dan wel mening haha
Wordt mijn derde Citizen in de collectie.
Erg mooi!
CA7090-87X: heeft qua vorm veel trekjes van de X-8 Chronometer uit 1970, het eerste titanium horloge op de markt. Ondanks de forse 43mm op papier heeft hij een lekkere pasvorm op m’n smalle pols en oogt kleiner.
Fout, dit is natuurlijk zijn neefje. Zusje hangt hier ook rond, komt morgen op de foto
Bookmarked! ga ik vast piekeren over welke citizen mee gaat die dag.
Allemaal
?? Koffertje mee hoor jij
Of een flinke gooi 2 doen naar deelname aan het " Gooi je hele collectie om de arm"-topic?
Geen info anders dan dat ze prima draagbaar zijn, wel een mening: ontzettend tof deze!!!
Benieuwd naar je foto’s straks! Deel ze gerust hier
Dan val jij om denk ik
Hele vette apparaten zijn dit! Wel zo jammer dat ze te groot zijn voor mn poezelige polsjes