Likes op, maar wat is ze mooi
wist eigenlijk niet eens dat zulks ook nog gemaximeerd was op dit HF. Is het een dagbudget, week… of: als het allemaal op is dan ben je klaar hier op het HF?
Dagelijks maximum.
Moet nog 4 uur wachten, dan mag ik weer.
oh, maar ik laat die foto gewoon staan hoor
Nog zo’n superhorloge van een paar jaar oud. Ik zag een plaatje en het eerste wat ik dacht was: ‘een Superocean van Citizen?’.
Wordt nog steeds nieuw verkocht in Japan. Wat een specificaties: supertitanium kast en goede band, saffier, GMT solar uurwerk, antimagnetisch en een bad ass look.
Referentie: Citizen Promaster Eco-Drive GMT 200m Diver
is BJ7111-86L.
ISO 6425 duikertje, 20 bar.
Solar B877 GMT uurwerk.
Kastdiameter 43mm, lug to lug 49.3mm, dikte 13.8mm, lugs 22mm.
Foto’s
Geweldig horloge!
Absoluut:heart_eyes:
erg mooi inderdaad
schitterend Citizen horloge
Hier zijn nog een paar uitvoeren van, erg mooi als je het mij vraagt.
BJ7110-89E
BJ7110-11E
BJ7115-85E
Zeker Gerard, heel erg gaaf.
De blauwe sprak me het meeste aan.
Ik zit nog te wachten op de inklaringsfactuur van Fedex (ik hoop dat die nooit komt).
De 57700 Yen zijn door PayPal naar € 373 omgerekend.
Laat daar nog een kwart aan kosten bijkomen dan is dit horloge nog steeds heel veel bang voor de bucks.
is dat op basis van een analyse van draaguren 2023 tot op heden, een statistisch onderbouwde voorspelling over de rest van het jaar, een combinatie van het voorgaande, óf heb je gewoon besloten om hem niet meer af te doen?
Dit is mijn ‘aanwinst van het jaar’ en het draagt zo enorm fijn. De rest vd collectie, inclusief de andere 2023 aanwinsten, gaan ook geregeld gedragen worden maar de Octavia pak ik veruit het liefste op het moment
Wow!! Bevalt ‘ie goed?