Mooie kleurstelling! Past goed bij het model!
@Gup ja echt top. Bandje is ook comfortabel!
@Minuut dank je. Ja ben ook erg tevreden over de kleur. Ik het echt vind ik hem nog mooier!
Laatste oproep voor Citizen gathering.
Er zijn nog wel een paar plaatsen in de herberg. Geef je deze week nog op.
Beste mensen zaterdag 21 Oktober 2023 zou voor mij de beste optie zijn.
Sommige regio s hebben dan misschien wel herfstvakantie.
Mijn voorstel zou zijn 11 uur aankomst met bakkie koffie en iets lekkers wat jullie meenemen
1230 uur lunch. Zorg ik voor. En daarna go with the flow.
Als mensen geen vervoer hebben misschien samen rijden evt wil ik je best ophalen. De metro stopt hier 500 meter vandaan.
Neem je horloges mee. Wie weet ontstaan er wisselingen van horloges of kunnen we wat leren van elkaar als het gaat over techniek.
@Rhys is mede de drijvende kracht ik faciliteer alleen maar.
Bill van Kammen
Ristervoorde20
3204 EG. SPIJKENISSE
0641402855
Laatste oproep voor Citizen gathering.
Er zijn nog wel een paar plaatsen in de herberg. Geef je deze week nog op.
Beste mensen zaterdag 21 Oktober 2023 zou voor mij de beste optie zijn.
Sommige regio s hebben dan misschien wel herfstvakantie.
Mijn voorstel zou zijn 11 uur aankomst met bakkie koffie en iets lekkers wat jullie meenemen
1230 uur lunch. Zorg ik voor. En daarna go with the flow.
Als mensen geen vervoer hebben misschien samen rijden evt wil ik je best ophalen. De metro stopt hier 500 meter vandaan.
Neem je horloges mee. Wie weet ontstaan er wisselingen van horloges of kunnen we wat leren van elkaar als het gaat over techniek.
@Rhys is mede de drijvende kracht ik faciliteer alleen maar.
Regio rotterdam
nieuwe bandjes in huis (in plaats van titanium / staal)
- groene nato op de fieldwatch vind ik wel een succes
- leer op GMT vind ik mwah tot nu toe
beetje proberen maar en anders door naar een ander horloge
Is dat de BM8560-88LE links?
Titanium met saffier en blauwe dial.
klopt heel fijn horloge
en als ik de NATO beu ben kan de titaniumband zo weer terug
Hij is tijdelijk in de aanbieding bij
Siebel en Amazon.nl.
Heel tof dat er toch nog weer een meeting plaats vindt! Helaas is het zo toch wel erg ver voor mij en zal ik voor deze keer passen.
Heel veel plezier alvast iedereen!
PS.
Weet je zeker dat het publiekelijk posten van die info hier raadzaam is? Het hele internet kan meelezen
was me nog niet eerder opgevallen: jij draagt ze altijd rechts?
Ik zou je bericht even verwijderen en opnieuw plaatsen maar dan zonder je gegevens. Niet iedereen die meeleest op een openbaar forum is ter goeder trouw.
Als mensen willen komen kunnen ze ook via PB je gegevens vragen.
idd. omdat ik links ben en veel handenarbeid doe draag ik ze rechts
Hij is al oud, heeft onder water de nodige strijd geleverd, maar is altijd blijven lopen. Denk zo’n 30 jaar nu. Geen andere accu, ooit alleen een keer het té veel aan DNA verwijderd. Mooi is hij dus niet meer. En tóch weer wel! Gewoon: oud, maar strijdbaar.
Goede avond allemaal, vandaag mijn eerste Citizen in de huidige collectie binnen gekomen. Was op zoek naar een sterk horloge en het liefst quartz voor de grab and go voor naar mijn werk.
Heb het idee dat ik een goede keuze heb gemaakt. Zit super comfortabel en oogt heel degelijk.
Goede keus
dit lijkt mij een Citizen ‘tough’
mooi super sterk en stoer horloge imho
nice!