Strap change
Bedankt, klopt het is inderdaad de Citizen tough. Leuk horloge, denk dat ik er veel plezier van ga beleven.
Mocht je rubber fijn vinden, ik had op mijn GMT (zelfde horloge) destijds een rubber band welke super comfortabel droeg, mooi stond en perfect paste (aansluitend op de kast)
Sinds gister een nieuwe toevoeging aan de collectie die nu uit wel twee horloges bestaat .
Tis weer mooi genoeg zo voor even zeg maar……….tot ik weer wat leukers zie…….
Blijft toch een van mijn favoriete modellen van citizen ik zou nog wel eens een blauwe willen, zoals de blue Angels of nog beter de radio controlled variant in t blauw
Weet iemand hier of de citizen nighthawk’s (oud model) uitgevoerd in titanium (veelal de radio controlled variant met saffierglas) voorzien is van citizens duractect coating?
Dit model:
Ik meen van niet maar kan t niet terugvinden om te verifiëren helaas.
Daarnaast; iemand ervaring met het verwijderen van krasjes op titanium citizen horloges (met of zonder duractect coating)?
Ik heb dezelfde, ik denk niet dat hij al duratect coating heeft, ik ga over de band al eens met een schuurspons om kleine krassen te verwijderen, en dat lukt vrij goed.
Dat is een speciale, nooit eerder gezien
deze komt uit Italië