Citizen only deel 3

Strap change

11 likes

Bedankt, klopt het is inderdaad de Citizen tough. Leuk horloge, denk dat ik er veel plezier van ga beleven.:grin:

1 like

Wijzerplaatje…

16 likes

Mocht je rubber fijn vinden, ik had op mijn GMT (zelfde horloge) destijds een rubber band welke super comfortabel droeg, mooi stond en perfect paste (aansluitend op de kast) :ok_hand:

10 likes

Sinds gister een nieuwe toevoeging aan de collectie die nu uit wel twee horloges bestaat :smirk:.
Tis weer mooi genoeg zo voor even zeg maar……….tot ik weer wat leukers zie…….

13 likes

Gisteren en vandaag de Nighthawk. :grin:

12 likes

Blijft toch een van mijn favoriete modellen van citizen :ok_hand: ik zou nog wel eens een blauwe willen, zoals de blue Angels of nog beter de radio controlled variant in t blauw

6 likes

Weet iemand hier of de citizen nighthawk’s (oud model) uitgevoerd in titanium (veelal de radio controlled variant met saffierglas) voorzien is van citizens duractect coating?

Dit model:

Ik meen van niet maar kan t niet terugvinden om te verifiëren helaas.

Daarnaast; iemand ervaring met het verwijderen van krasjes op titanium citizen horloges (met of zonder duractect coating)?

9 likes

8 likes

Nou dan moet ik maar gauw weer een Citizen kopen. @Gup

2 likes

Ik kreeg zin in mijn Grand Touring

9 likes

Hij ligt er nog voor je hoor @MdeR :wink:

1 like

13 likes

Verse batterij erin en weer door!

11 likes

Ik heb dezelfde, ik denk niet dat hij al duratect coating heeft, ik ga over de band al eens met een schuurspons om kleine krassen te verwijderen, en dat lukt vrij goed.

11 likes

Dat is een speciale, nooit eerder gezien

1 like

deze komt uit Italië :slightly_smiling_face: :ok_hand:

2 likes

13 likes

17 likes