Weetje uit het serienummer haal je alleen maar het decennium. De rest van de informatie moet je halen uit type uurwerk en aanduiding zoals waterproof. Waterproof is na 1970 niet daar voor. Die decoder kan niet zelf googlen.
Klopt, maar ben zelf ook nog even wezen googlen en gevonden dat waterproof na 1973 komt maar voor buitenland soms eerder waterproof is gebruikt. Ik was erbij toen mijn vader het horloge kocht en in mijn beleving was ik ongeveer 14of 15 jaar en geen 25. Ik kocht in 1979 mijn eerste speedmaster moonwatch 861, a 1250 gulden, en daar was mijn vader bij. Als de deksel er een keer afgaat zoek ik het cal. op. Toch hartelijk dank voor je zoektocht.
Heeft iemand dit horloge al gepast of gekocht?
Ik wil hem ook kopen, ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn.
26mm MN band binnen, Suppaparts ring eronder (eigenlijk voor 24mm, maar de openingen voor de band zijn nog een stuk breder, dus een “so be it” en de breedste MN band bij Erika gekocht die ze had).
Geslaagd diepzeemonster.
All the time around the world .
Wow wat zijn die mooi hè.
@Aqualand die van jou ziet er heel erg scherp uit. Mooie kleuren in je dail.
Weer een leuke aanwinst: de Citizen Promaster Yoko Tsuno Chronograph. “Wat een leuke rondjes allemaal” zei mijn vrouw. Nou, wat valt daar nog aan toe te voegen?
je gaat de goede kant op
die zit ook in mijn collectie
Dat is weer een mooie Hans.
Prachtig. Links en midden…