Citizen only deel 3

18 likes

Gaaf :heart_eyes:

Zoiets staat ook nog op de wishlist :blush:

1 like

De NA, een titanium Orca :grin::muscle:

Met dank aan @Sprinter :+1:

20 likes

Mooi man … geniet ervan @Floydian67

1 like

Net zo compact als het oermodel maar dan met blauwe lume op de indices en een betere kroon. De rode details begin ik ook steeds meer te waarderen. De Citizen band heeft slechts een pressed clasp maar is on the fly verstelbaar wat superfijn is . Eigenlijk zouden al mijn metalen banden zoiets moeten hebben. Vooral in de zomer.

6 likes

Deze goed gebruikte (met duiken) Aqualand Promaster 5812-f80006 van een collega voorzien vna een nieuw batterijtje en het glaasje zo goed als mogelijk met polywatch opgeknapt. Doet het nog steeds prima!

5 likes

Is dit ook een Blow Fish model?

Ja, een Mk1 uit 2018.

1 like

8 likes

Soms komt er iets voorbij en dan moet je maar niet te lang aarzelen. Dus kocht ik deze 1e generatie Cosmo Sign in de Astrodea reeks. Het voor zover ik kan nagaan eerste ontwerp dat Citizen in 1986 op de beurs in Basel presenteerde. Later zou deze reeks in de Campanola serie worden opgepakt. Maar deze dus. Het is het caliber 4390, de Noordelijke sterrenhemel, die, naast een hoop andere info op dat hele kleine actief ronddraaiende dial ook nog gewoon de tijd laat zien. Kwam compleet met de originele, zeer uitgebreide handleiding. Klein klokje, heel klein bandje, maar wél erg leuk ding voor de collectie. Nu maar verder sparen voor de Campanola uitvoering.

14 likes

goe bezig, :ok_hand:

je begint er een fan voor te worden?
een serie Campanola’s in de collectie?

1 like

Nou, ik vind ze niet allemaal zonder meer mooi. Sterker nog, soms niet helemaal mijn smaak. Daarentegen zijn er ook een paar hele mooie, en dan heb je tenminste nog wat te wensen over.

1 like

Vandaag op leer

22 likes

Blijft een mooi ding.

22 likes

Helemaal mee eens. Ik kocht hem in een opwelling (schijnen er meer hier last van te hebben), was benieuwd wat ik thuisgestuurd zou krijgen en hij bevalt me uitstekend. Licht, mooi afgewerkt, heel duidelijk (voor als je ook wilt zien hoe laat het is) en…Nou ja: prima

3 likes

Op de claps na dan die heb ik vervangen die originele is veelste groot.

Hij is er weer, maar de datum staat nog steeds niet goed.

7 likes

en nu?

1 like

Komende nacht in het raam, en als dat niet helpt vraag ik de 21e wel of iemand er naar wil kijken.

1 like

Hopen dat het raam helpt dan, anders neem ik mijn beitel en figuurzaag wel mee

1 like