Geen zaag asjeblieft.
ik ben op zoek naar een stalen band (met een beetje kwaliteit) voor de Citizen (BN0151-17L)
lug width is 20mm
moet mooi passen natuurlijk maar ik kom er niet goed uit…. iemand advies?
@Jesus had jij hier niet ervaring mee? je hebt hier eerder iets over gezegd maar kan het niet meer vinden….
ik draag liever op staal dan op rubber & ik denk dat het horloge een heel andere (imho) mooiere uitstraling krijgt…
ik heb ook de zwarte versie dus misschien zelfs twee nieuwe stalen banden
Geen ervaring met stalen armbanden voor je model. Heb zelf geen Eco-drive diver, wel dressers en casuals.
Een mooie meshband misschien?
Ik adviseer een sharkmesh met verstelbare sluiting. Die oassen naar mijn mening goed bij de sterk getandde bezel van de citizens.
(dit is het iets kleinere broertje van die jij toont.)
Edit:
anders een leuke BOR met rechte aanzet? Ik heb deze 2e hands overgnomen via het forum, dus ik kan helaas neit zeggen waar deze precies vandaan komt.
gewoonlijk ga ik altijd eerst kijken bij een citizen dealer
je kan via de kastcode die op de achterkant van je horloge staat de band vinden die je nodig hebt op deze site.
soms geven ze een variatie aan modellen weer die ook passen als de originele niet meer beschikbaar is
(deze site bestaat volgens mij ook in Nederland ipv .be .nl)
dankzij een aardig medeforumlid een stalen band besteld: deze lijkt van zware kwaliteit en passend (en echt bedoeld voor de BN-0150)
komt (mogelijk) nog wat belasting bij en het duurt 4 weken ongeveer om te arriveren maar dan heb je wel wat (totale kosten ongeveer 75€)
thanks
Een Citizen met een identiteitscrisis…
Zoals vaker loop ik net op marktplaats te neuzen en valt mijn oog hier op.
Een Festina met een compleet citizen interieur.
Volgens de advertentie uitgebracht speciaal voor de Italiaanse markt.
Voor de geïnteresseerden, advertentienummer: m2023057711
Het is al eerder genoemd: een mesh band.
Ik heb er een van Staib. Superkwaliteit, comfortabel en staat heel mooi.
Je kunt eventueel ook eerst een goedkope cheap china variant kopen om te zien of het wat is:
thanks voor de adviezen
mesh bandjes is niet zo mijn ding al vind ik ze wel mooi staan op jullie horloges
ondertussen de Pepsi om vandaag en dat blijft een topper als je het mij vraagt
Weer een pareltje