Citizen only deel 3

16 likes

8 likes

Simpel, budget gunstig maar erg mooi imho😎

10 likes

Ziet er naar uit dat deze 3 nu online te vinden/bestellen zijn. Vind de sparkle dial best tof:

CITIZEN has developed the new Caliber E365 Eco-Drive movement (Cal. E365) featuring a running time of 365 days on a full charge.

BN1014-55E
BN1015-52E
BN1010-05E

10 likes

De Gilt Color heeft mijn voorkeur.
Staat al op de wenslijstje voor 2024. :+1:

2 likes

ik heb toch wat meer gevoel bij de “klassiekere” modellen, dus als ze dat mooie caliber ook daarin kunnen plaatsen…

2 likes

Laat maar komen de stunt aanbiedingen.

2 likes
2 likes

Mijn nieuwe liefde. Met de grootste Mercedes wijzer uit het scala. De 500m chronomaster uurwijzer

5 likes

Met een beetje martelen kan ik hem weer om
.

8 likes

bandje te kort gemaakt? Of beetje aangekomen deze zomer?

Ik vind ze wel leuk, met voorkeur voor goud & robijn.
Waar ik aan twijfel zijn de wijzers. Prettig dat daar geen lumen op zit, maar vind ze eigenlijk wat aan de korte kant. Of is dat mierenneuken?

1 like

maar die mieren zijn toch ook niet écht groot? Dan passen die korte wijzertjes natuurlijk prima bij ze!

2 likes

Daar is wel wat voor te zeggen hoor.
Het is toch een kwestie van smaak. Je zou het kunnen vergelijken met de originele uitgave.

1973

2023

9 likes

11 likes

15 likes

Rhys heeft met cirkelzaag 3 vingers afgezaagd en jij gaat deze opmerking maken ??
Denk wel daar hij daar op zit te wachten.
Echt superpositief…
Volgens mij bedoeld hij dat hij moeite heeft om dit horloge om te doen en dat lijkt me ook logisch en triest om dit zo te schrijven. Als je de berichten leest ook op de citizen topic dan kan je dat lezen…

1 like

Ik denk dat hij het door zijn vakantie gemist had

2 likes

Het zal je inmiddels duidelijk zijn dat ik hier niet mee bekend was. Ik zeg er gelijk bij dat het niet mijn gewoonte is om bij elk bericht eerst uitvoerig terug te gaan kijken of er mogelijk iets anders wordt bedoeld dan ik uit de in eerste aanleg wat cryptische opmerking kan concluderen. Dus maak ik een in mijn ogen vrij onschuldige opmerking naar iemand waarmee ik wel vaker wat lichte kost mee uitwissel.

Inmiddels had hij me natuurlijk al via een PB geïnformeerd over wat hem was overkomen. Daar heb ik het dus met hem over gehad. Je kunt je dus voorstellen (al maak ik uit de wat bedoeld onprettige wijze waarop je je bericht formuleert mogelijk op dat je dat voorstellingsvermogen wat mist) dat ik op jouw bericht niet echt zit te wachten. Het draagt uiteindelijk in het geheel niets bij.

Een antwoord belief ik niet, zal daar ook verder niet op reageren.

2 likes

Wordt je toch blij van :partying_face: :100:

1 like