Eens, leer haalt de boel flink op. Hier op een echte alligator. Band is duurder dan het horloge
mooi, we gaan weer terug naar leer. Stijlvol.
het is de Citizen NJ0100-71L en deze heeft geen (seconden) hacking, automatisch uurwerkje loopt bij mij verder wel precies en nauwelijks afwijkingen
ik geloof dat ik hem in een aanbieding voor 130€ online heb gekocht
Thanks for feedback.
ik heb dus deze
fijn horloge, sportieve (retro) look
draagt prettig, loopt nauwkeurig
geen moment spijt van gehad
hoe hij zich verhoudt tot Seiko geen idee maar Citizen is wat mij betreft onverslaanbaar qua prijs/kwaliteit (ook hier met dit horloge denk ik)
niks tegen Seiko overigens ook een mooi merk
Citizen heeft leukere bijeenkomsten
ik zie nu dat de Seiko spb14x serie rond de 1200 - 1300 euro kost….
mmmh het is moeilijk vergelijken (want ander materiaal & iets ander design) maar ze lijken toch ook weer wel in dezelfde range (heruitgave retro model)
zou Seiko qua afwerking echt veel beter zijn? ik lees en hoor online dat Citizen juist hierin beter is…
aan jou de keuze
Ik heb hem ook. Onderschrijf al je opmerkingen: prima klok. De mijne komt (voorlopig, zeg nooit nooit) niet in het blauw. Aanrader.
je zou gelijk kunnen hebben dat de Seiko toch een stap hoger is…… het zou ook erg kunnen tegenvallen of meevallen (het is maar hoe je het bekijkt)…
titanium voelt wel anders (veel lichter) dan staal en dat geeft wel een ander gevoel, ikzelf vind titanium prima maar niet perse beter
proberen bij de AD?
als je in de buurt van Hoorn (NH) woont toevallig, is bij mij proberend ook een optie
succes
Ik zie ze hier zelden maar het is een erg mooi ding en fijn om te dragen.
De Citizen Skyhawk titanium.
-Freek-
De Blue Angels uitgave.
Een iets nieuwer model, dacht ik.
-Freek-
Zag hem net ook voorbij komen, ziet er best uit.
Dat is een hele mooie.
Dat betekend dat de kast van titanium is gemaakt.
Als de band ook titanium is zal het, waarschijnlijk, ergens op de sluiting staan.
-Freek-