gaaf
Gefeliciteerd Hans, prachtig uurwerk
mooi
maar… ik zeg dit niet snel, die vraagt om een lederen band volgens mij
toch alweer een prachtig horloge
ja en nee. Ik ben wel voor de metalen bracelet doorgaans, maar misschien moet ik het bij deze eens proberen met leer. Suggesties?
Zelfde uurwerk maar andere wijzerplaat, denk ik.
Mooi!
-Freek-
Campanola…da’s toch geen Citizen??
-Freek-
Iemand de AW1750 hier toevallig?
Best een mooi horloge voor een klein prijsje.
Beetje AT look met Dauphine wijzers
Klopt: zijn chocoladeijsjes uit Japan
Heb het horloge in mijn bezit gehad maar gauw verkocht, kost 750 euro en loopt 20 seconde per dag achter of voor en dat voor een horloge van die prijs.
En ja ik weet het, het is binnen de marge die Citizen opgeeft maar toch…
niet echt, maar op de foto die je toont lijkt de band naar mijn mening te smal voor het horloge,
het kan ook gezichtsbedrog zijn op die foto
dito
mijn ervaring: ik heb hem nu ruim twee dagen om en hij loopt nog steeds exact op tijd

ik heb hem overigens vorig jaar hier op het forum voor 500€ (als nieuw) aangeschaft
het is toch de originele band. Wat ik overweeg is om de band te wisselen met het leer dat om de andere uitvoering zit. Zien hoe dat oogt.
Dit is inderdaad wel next level hoor.
Ik merk dat Seiko een paar prijs-stapjes de afgelopen 6 jaar heeft genomen die niet helemaal te rechtvaardigen zijn in betere specs (glas, uurwerk, afwerking, band).
De prijs-kwaliteit verhouding vind ik bij Citizen meer in balans.
Van de SPB14x serie heb ik de SPBJ239J1. De list prijs van 1300 euro vind ik het niet waard.
De NB6021-17E Marine Promaster van 650 euro vind ik dan weer een kiloknaller.
Het Citizen 9051 uurwerk vind ik dan ook nog eens beter dan het Seiko 6R35 uurwerk.
Yep, stukkie betere looks