Citizen only deel 3

zijn wel vleeseters hoor :joy:

1 like

Het bandje doet het 'm niet voor mij maar de wijzerplaat is prachtig

1 like

Bedankt voor de bevestiging. Dit zijn mijn vrouw ook pas dus heb 3 nieuwe bandjes onderweg. Hopelijk komt die er dan beter uit.

1 like

18 likes

Citizen 365 L.E. 1200 pieces.

18 likes

wel een bijzonder ontwerp: zowel kastvorm als dial

Dat kan je wel zeggen.
Het is een heruitgave van de
Citizen Quartz E.F.A. (Extra Fine Adjustment) uit 1973 maar nu met hedendaagse Eco-drive technologie.

Het originele ontwerp en kastvorm is zeer geslaagd na 50 jaar. De ronde schotel ( ufo ) kastvorm was vroeger de inspiratie voor het ontwerp.
De nieuwe uurwerk is flink op vooruit gegaan met 365 reserve power na een volledig lading.
De zwarte wijzerplaat met sterhemel en robijnen indices maken het verschil. Het feit dat het L.E. is maak hem nog bijzonder.
Ben zeer content mee. :+1:

11 likes

lekker bezig geweest, die Citizen jongens zo door de jaren heen.

1 like

mooi :star_struck:
ik moet m’n vingers samenplakken anders ga ik weer op de bestelknop drukken :laughing:

2 likes

Op een leuk bandje van Bulang and sons

13 likes

je kunt altijd nog een stiertje uit de weide halen

2 likes

Nieuwe aanwinst, oudje.

4 likes

Zit wel behoorlijk wat stof in of op de kast, zeg! :joy:

Een andere 39Jewel Super Jet. 1967 ik blijf meer en meer in eind jaren 60 steken met mijn horloge smaak.

Als ik een super jet voorbij zie komen in een veiling jeuk aan mijn vingers op mee te doen…

Deze is ook onderweg.

13 likes

Ja leuk he, sterrenstof wel te verstaan. Moeilijk om op de foto vast te leggen.

Zoom,zoom.
Mooi verzonken kroon. :+1:

12 likes

vandaag dit indrukwekkend blokje nog eens :smiley:

13 likes

Schitterend uurwerk, heb pas geleden op de Citizen samenkomst er 1 van dichtbij mogen aanschouwen :heart_eyes:

3 likes

dank je,
was toen ik hem op een veilingsite tegen kwam (full set) ook meteen onder de indruk en ben er dan volledig voor gegaan en geen spijt van gehad :+1:
het is iets apart en gewoonlijk heb ik daar wel iets mee :slightly_smiling_face:
wordt niet echt veel gedragen maar je hebt zo van die dagen en dan kan het wel :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

familiekiekje dan maar even

9 likes

7 likes