Nieuwe aanwinst
Gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier
Nog steeds gek verliefd op deze goedkope maar zeer geslaagde field watch. Duratect Super Titanium, Eco-drive, featherweight…en op een lekkere band van Fluco.
Ik vraag mij wel eens af wat ik nu toch zo nodig nog meer wil of denk nodig te hebben…
hoe lang is dat al?
Maand of 4
Oke polletje, ik verveelde me en dacht laat ik eens bij jullie ten raden gaan ( vooral ook @Proenski ).
Aangezien ik hier niet zo goed in ben dacht zal het eens aan de experts vragen.
Niet al te kritisch op de foto’s het was namelijk al donker en met kunstlicht ben ik geen ster.
- Stof
- Zwart
- Bruin
- Geen van de 3 (iets ander, tips zijn welkom)
0 stemmers
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik mis de optie alle drie. Afhankelijk van de rest van je kleding het bandje bepalen, alle drie staan prima.
Een HF lid deze aangeboden voor 40 euro die wilde geen geld meer uitgeven en kocht daarna een ander horloge die duurder was.
Een ander persoon had ook interesse in deze via PB…
Dus iets anders besloten deze van februari 2022 die me 170 euro gekost had nieuw destijds.
weggegeven aan een neef gisteravond die er helemaal debiel van was en het financieel niet breed heeft., en dat voelt echt goed
Ferry veel plezier hiermee en Solar dus kost je ook niets…
Gaaf
knap rood zo!
Ach dan bof ik weer - de paper dial bij mij heeft gewoon een vaste stalen band. Nooit hoeven veranderen
Begrijpelijk staat hem ook prima! En aan alle andere bedankt voor het stemmen. Al ben ik nog steeds niet veel wijzer aangezien ik meerder signalen kreeg dat stof niet echt mooi zou zijn🙄.