Mede Citizen liefhebbers,
Ik heb een Autozilla Titanium 1000 mtr gekregen van een goede vriend van me. Deze dient alleen een servicebeurt te ontvangen. Hij loopt niet op tijd (te traag) en betreft een automaat. Iemand ervaring met een goede juwelier die dit kan of dient deze opgestuurd te worden naar Citizen. Even een plaatje erbij (van het internet) voor de beeldvorming.
Alvast dank.
Groet, Gerben
ik heb mijn stalen Citizen Ecozilla 300m (liep niet meer / lade niet op) 2 jaar terug opgestuurd naar het officiele Citizen service center in Hamburg
prima ervaring, hij is gemaakt voor 60 euro (ze beoordelen eerst en sturen dan een offerte die je moet betalen), het duurde wel al met al 6 weken…
daarna later nog eens m’n promaster sky daar ook laten repareren, ging weer prima
wat mij betreft hanteren ze goede prijzen en maken ze het netjes
i know mijne zijn quartz … maar wel goede ervaringen en ze doen alle Citizen horloges natuurlijk
Hi Jeppe,
Dank voor je reactie. Ik stuur het wel op naar Hamburg.
Grt Gerben
Hier zit een 8302 uurwerk in. Niet heel speciaal gelukkig. Makkelijk te servicen. Maar zoals aangegeven. Via Citizen Service is een goede optie. En geheid goedkoper.
Echt een prachtig peace of art, Hans!
Dat is een van de leuke ontwerpbeslissingen van Citizen geweest met het uurwerk, als het goed is, is dat hetzelfde als die in de NY0040 en in een hele hoop andere horloges die ze verkopen.
Het zou kunnen dat dit een non-hacking uurwerk is, je zou ook nog kunnen vragen of het mogelijk is dat ze in plaats van een service het uurwerk kunnen vervangen door een 8204 met hacking, dat is iets moderner.
Wat prachtig!! Wat voor citizen is dit?
Cool toch. Is de BM8560-11XE.
Ja super! Ik zie nu dat ie 42 mm is. Helaas te groot voor mij maar hij staat je geweldig!
Weer een Super Jet. In de fijnste kast. Een oudje uit 1966. Een echte beater is dit geweest. Deze heeft een (zoals jullie allemaal meteen zagen) een zilver dail, zonder lume. Vermoedelijk voor de mensen die van nummers houden.
150M water dicht
39 jewels
Stoer uiterlijk
Zwarte wijzerplaat met veel lume
Ingetogen wijzerplaat
Helaas was bij deze de rubber seal beschadigd. Daardoor wel wat schade aan de wijzerplaat. Glas is tja het origineel. Oud en beschadigd. Maar wat loopt deze goed…lekker strak op tijd.