In de duurdere Citizens 8 serie zit een nieuw 0950 uurwerk in dus geen 9015.
Ah je hebt gelijk. Ik heb niet goed gekeken en dacht onterecht dat het om de 831 ging die het 9051 uurwerk deelt met o.a. de Fujitsubo.
Dit is voor het eerst dat de micro-afstelling van een stalen band niet doet wat ik wil. Dus dan maar op leer die ik van een kapotte (eindelijk) Lacoste horloge heb gered.
Pinnetje micro los = te los
Pinnetje micro strak = te strak
Schakel eruit en pinnetje los = te strak
Alle andere metalen banden heb ik er geen last van. Ik vermoed dat ik het zo ervaar omdat het supertitanium geheel zo vederlicht is?
De zomer afdwingen heet dat
Oei, de groene is ook leuk😍
valt een beetje klein lijkt wel ??
Prima pasvorm wat mij betreft hoor😉
ik heb deze variant op de Promaster Nighthawk
inmiddels 15 jaar oud (en dat zie je)
nieuw accuutje gehad 2 jaar terug & verder is ie nog top
het is wel een flink horloge qua afmetingen maar daar hou ik wel van
Dit was ooit de eerste uitvoering van de Promaster Sky die ik kocht en mijn enthousiasme voor dit merk heeft veroorzaakt.
Ze worden er alleen maar mooier op
In geen 8500 jaar.
Dat is een pittige
Ik heb me bij GS altijd afgevraagd wat je nu precies “meer” krijgt. Ik heb ook al eens aangegeven dat ik met een Astron, die altijd overal gelijk loopt en er ook best goed uit ziet, al dik tevreden ben. Dus dat “extra” dingetje is dan iets heel specifieks, iets heel persoonlijks. Daarmee is ook de (toegevoegde) waarde iets persoonlijks, vind ik. Je wilt het graag, dus betaal je ervoor. Ik vermoed dat Citizen denkt: “waarom zouden wij dat kunstje ook niet eens proberen?” Ik heb altijd begrepen dat de “waarde” van iets niet is wat in een catalogus staat, maar het bedrag is waar een koper voor bereid is de portemonnee te trekken. We gaan het zien.