Ik denk het niet…
Wel te bemachtigen via c24 Citizen Black Camouflage NJ0155-87E
Met de hond naar het bos. Het is een heerlijke dag om te wandelen vandaag. De groene dial doet het goed in een bosrijke omgeving
Promaster van mijn zoon op een Borealis strap gezet want originele strap is een drama…
Staat hem wel goed vind ik
Zeker! Het lijikt dusdanig goed te matchen dat je zou denken dat hij op die strap geleverd is.
Weet iemand of het mogelijk is om de bezel van een ny0040 te swappen? Ik wil graag een bezel van een ny0040 op een ny0085. Dat zou echt perfect zijn omdat ik graag die witte indicies wil😁
Voor zo ver bij mij bekend zijn die twee gelijk qua afmetingen. Het enige echte verschil zit hem in de kleurstelling. (maar dat wist je al )
Voor mij gaat et om de indexen… bij de zwarte ny0040 zijn die geliger dan de andere met rood zwarte bezel insert. Ik wil best of both haha. Lijkt me ook wel geinig om te modden
Hebben wij het hier over de bezel of over de wijzerplaat? Ik dacht dat het kleurverschil juist in de gebruikte lume zat tussen die twee reeksen… (NY0040 groene C3 en de NY0085 blauwe BGW9)
Of ben ik nou gewoon een complete oekel en begrijp ik jou verkeerd?
Over de uurmarkeringen… die zijn bij de ny0040 idd c3 en dus gelig/groenig (wat ik dus minder vind uitzien) en de andere heeft idd bgw9 wat ik echt mooi vind. Wat ik dus wilde proberen is een ny0085 maar dan met zwarte bezel insert zodat je dat rode niet hebt😁.
Ah! My bad, dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen.
Dat zou gewoon moeten kunnen. even een case opener of floss draad er tussen en gaan met die banaan
Juustem. Heb de bezel insert gevonden dat word een leuk project😄
Leuk man, keep us posted