Citizen only deel 3

Ik zit er eigenlijk een beetje op te hopen dat ze dit model ook (ooit) een keer uitbrengen in titanium en eventueel eco-drive quartz.
De gepreforeerde wijzerplaat is dan wel ideaal om een zonnecel met een parelmoerkleur als designelement te gebruiken, en de buitenste ring kan iets rustiger worden uitvoerd.

“We wachten af” (geen idee of Citizen ook verzoeknummers doet eigenlijk)

Cross post

13 likes

Soms nog wel spijt dat ik deze verkocht heb :sweat_smile: blijft een gaaf horloge met die diepliggende matzwarte wijzerplaat, alu bezel en 200m WR.

1 like

18 likes

Technologische topper toendertijd :slight_smile:

19 likes

Kon je toen bij Wehkamp kopen :wink:

1 like

Ik denk van niet :relieved:

Zeer blij met mijn laatste aanwinst hier.

9 likes

13 likes

Fijne beater :+1:

15 likes

Even wat zoutwater proeven

10 likes

mooi inderdaad! :ok_hand:
ik zag hem in het blauw een paar weken geleden maar iemand was me voor (jij dus denk ik) :+1:

heb nu de Citizen promaster land AT6080-53L als alternatief op het oog (geen gmt maar wel enige gelijkenis)

2 likes

Dat ben ik idd geweest. :upside_down_face: De Citizen Promaster land heeft idd wel wat gelijkenis idd. Leuk model dus.

1 like

Cross post. Goedemorgen

13 likes

Ik zit te denken om een vintage 6100 te kopen , gewoon omdat het een mooi horloge is en ik natuurlijk een beetje de draak wil steken met de Rolex aanhangers hier op HF :innocent: … deze is wel in goede staat. Vraagt er omgerekend 120 euro voor … is wel een beetje veel toch ? Ik zie die dingen (afgeragd) voor 80 usd gaan. Kan toch wel wat van de prijs af denk ik ? Wat zeggen jullie ?

8 likes

Iemand nog zo’n mooie knalgele Citizen die weg mag?

13 likes

Ik zou gewoon een horloge kopen omdat je die graag wil hebben en niet om wat anderen daar wel of niet van vinden.

3 likes

Is dit de originele bracelet ?

2 likes

Deze gaan idd normaal tussen 50 en 80 dollar… maar we leven in gekke tijden waar seiko 5s zelfs voor 200 gaan. Deze citizen is volgens mij wel in goede staat dus 90/100 lijkt me ok.

2 likes

Dat was ook wel een geintje hè