Ja, allemaal de originele stalen banden, dragen prima.
Mooi man! Die witte plaat is echt chique
Nice man, toch niet voor de two tone gegaan?
Deze is wel classy
Heeft er iemand toevallig een Citizen CA7090-87L in bezit ? Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuw horloge en ook van alles bekeken op interwebs en een paar gepast in real life. Maar gisteren kwam ik dus de CA7090 tegen online, wat een fantastisch ding ! Tenminste, dat lijkt me haha. Ben benieuwd of iemand foto’s kan posten met deze om de pols en een korte review
two tone zag er wel oke uit, maar had dan liever een fluted. Deze witte plaat maakt veel goed.
Dan ben jij de eerste.
Ik heb drie NY0040’s en allemaal vind ik ze machtig presteren in vergelijking tot de Seiko’s die ik bezit. Daarnaast is de lume van de indices in vergelijking tot the lume op wijzers niet gelijk van kracht, plus de lume op de wijzers hebben meestal niet een evendikke laag.
Dus, je raadt het al; voor mij is de lume bij Seiko van hoger kwaliteit dan bij de Citizen NY0040-serie.
Haters gonna hate
Bij heel mijn NY004serie is de lume fantastisch. Maar ieder ander model is mwoa
Seiko en lume quality nu prima. Maar vintage
Begrijp mij goed: desalniettemin vind ik de NY0040-serie (en de opvolgers ervan) een prachtige serie. Het zijn erg fijne horloges om te dragen. Misschien draag ik ze wel meer dan mijn Seiko’s.
Ik wist wel dat ik het niet mocht zeggen.
Nu moet ik zeggen dat ik van Seiko eigenlijk alleen de SKX ken. Ongetwijfeld dat de duurdere modellen alweer beter zijn.
Maar toch, ik begin meer fan te raken van Citizen dan Seiko.
Weer een die de dark side verlaat.
Ik vind de lume van de SKX nog steeds beter presteren in vergelijking tot een NY0040. Maar het lijkt inderdaad dat de duurdere Seiko’s nog beter zijn. Ik heb een Turtle en de lume ervan vind ik nog beter dan de SKX. Het licht spat ervan af.
Dat is waar, een Turtle heb ik ook gehad. Maar nog steeds heb ik het gevoel dat de NY0040 beter is. Maar wellicht is het gevoel hoor.
Ik heb ook nog de blauwe NY0040 gehad, maar heb het gevoel dat de lume van de zwarte dial nóg beter is. Maar ik weet niet of dat kan?
Heel mooi! Gefeliciteerd