Citizen only deel 3

de ruimere variant maar doen

12 likes

13 likes

Mooi hoe we dagelijks getuige zijn van de verder opkomende maan. Blijven doen tot het minstens volle maan is ok :blush:

3 likes

Er moest een nieuw batterijtje in. Dat doe je dan. Maar daarna moet hij (blijkbaar) tóch weer helemaal opnieuw worden ingesteld. Maar goed, gelukt.

14 likes

12 likes

Even een leuk druilerig zondagmiddag Citizen-uitzoekklusje … :sunglasses:

Is er al eens onderzoek gedaan naar de secondenwijzer van de Radio Controlled Citizens. Die hebben allemaal(?) een soort van zwaard-/mesvorm aan de basis.

Zie hier:

Dit heeft vast een betekenis! Ik kan er zelf helemaal niks over vinden. Heeft er iemand een briljant idee? Is het alleen esthetisch of is het een verwijzing naar iets radiologisch ofzo. Citizen zelf zwijgt in alle talen, althans voor zover ik kan zien

Erg benieuwd! :beers:

9 likes

Ja dan krijg je dat. Kan je er niet meer van af blijven. Hij loopt nog steeds correct. Zo is hij ook leuk!

11 likes

tss, die van mij hebben dat ook! Woendersjeun. Geen idee waarom. De andere Citizens die ik bezit hebben het geen van allen.

hier breekt nu net de zon even door. Gauw wat anders doen.

Ik vind het een leuk detail en had eerlijk gezegd nog nooit de link met radio controlled gelegd. Maar verhip, mijn red arrows heeft ook die secondewijzer.

1 like

het was wel even zoeken niet? :slightly_smiling_face:
tenminste bij mij was dat toch zo, eerst tweede en daarna eerste stand van de kroon als ik het me nog goed herinner :thinking:

1 like

ja, ook bij mijn radio controled horloges :ok_hand:
maar ook ik kan er geen verklaring voor geven :thinking:

1 like

inderdaad, het week af van wat er in de (algemene) handleiding staat. Maar goed, het lijkt weer naar behoren te werken.

1 like

ik heb me aangemeld voor de blauwe versie (BY1010-81L)
momenteel niet op stock maar komt terug binnen,
naar mijn mening komen de wijzers hier beter leesbaar uit en ook al mijn radio controled horloges hebben een blauwe dail :ok_hand:
nu maar wachten op het verlossende mailtje als hij terug op stock is :crossed_fingers:

1 like

Leuk om wat verschillende kleuren voorbij te zien komen. :slight_smile:

1 like

Heerlijke plaat :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

inderdaad, mooi
maar “als” ik er nog eentje zou willen dan gaat het de Bruine plaat worden denk ik :thinking:
maar dan met een bracelet :star_struck:

1 like

Zoiets? :grin:

Wist niet dat er ook een bruine plaat was? :upside_down_face:

Oh…de Chronomaster bedoel je zeker? Ja liever een bracelet…

8 likes

ja hoor:

maar wel met een bracelet :+1:

10 likes

Oh ja…chips…maar is meer rood toch?

1 like

12 likes