Citizen only deel 3

Jammer van die witte datum schijf. Dat is voor mij vaak wel een no go bij een bijzondere wijzer plaat…

2 likes

“Hmm ja vooral die omlijsting rond het datumvenster is nogal zwaar uitgevoerd zo lijkt het.

My thoughts exactly. Toch fijn om dat bevestigt te krijgen van iemand anders haha!

1 like

Dat we allemaal Citizen een warm hart toedragen, is wel bekend. Dat we regelmatig positief verrast zijn ook. Zo ook vandaag met mijn nieuwe Paradigm.

Daar zit een heel gave honingraat-achtige wijzerplaat in, maar onder de indices zijn het strepen. Best subtiel allemaal.
Maar wat ik helemaal apart vind, is dat er een best wel prominente sunburst over de hele dial te zien is, ongeacht de onderliggende structuur. Dat geeft onverwacht veel diepte. En dat bij een gitzwarte plaat. Sjieker dan de digitale renders doen geloven.

Ik ben blij!

17 likes

25 likes

Ik zou best een keuze willen maken tussen deze twee

10 likes

14 likes

ik blijf deze super mooi vinden :ok_hand:
voor de lange termijn is een Citizen Chronomaster toch wel mijn echte ‘grail’ horloge :grimacing:

4 likes

Fijn weekend Citizens! :coffee:

Zeker!
Ik vind het datumvenster lekker klassiek, bijna zoals het heurt. Dat de schijf wit is stoort mij ook helemaal niet en zorgt ervoor dat ik de leesbril kan laten liggen. De linker mogen ze trouwens rondom 5 december wel in mijn schoen leggen. Mag ook eerder natuurlijk … :wink:

Ik ook @Piede.
Echt een grote WOW. :star_struck:

12 likes

Dankjewel Jeppe! Gewoon voor gaan. Ik heb er best een tijdje over gedaan en meerdere horloges voor moeten verkopen, maar het is het waard. En als je net als ik voor de 37,5mm versie met Chronomaster op de plaat wil gaan, wacht dan niet te lang. Er is nog wel voorraad maar het model is discontinued.

Blijft een feestje om deze uit de kist te pakken. En staat altijd keurig op tijd :smiley:

3 likes

Lastig op de foto te krijgen, maar de dial heeft echt een mooie werking erin

18 likes

of bedoel je: keuzen willen kunnen maken?

1 like

ik zit er zelfs op korte termijn al over te denken, maar dan komt gelijk de vraag: waar haal je een mooie en betaalbare vandaan? Je struikelt er niet echt over.

1 like

https://www.horlogeband.com/Citizen-Promaster-Land-BN0211-09X-horlogeband/?channable=041f4d6964003533343032b2&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwhtWvBhD9ARIsAOP0GoiWNMsPQ599tD9vAMSf3TwGW9oFXbw82dXFu7C2w9_PM0HZfatWaDMaAl3cEALw_wcB

Ik doe met je mee.

20 likes

Horloge pot is leeg Hans en het doel is een Staudt. Dus inderdaad keuze kunnen willen maken :grin:

12 likes

zit wel héél strak! De pols wordt al wat afgekneld. Maar ja, het zijn STERRENKIJKDAGEN dit weekend, dan moet je wat

10 likes

Fijne zondag Citizens! :coffee:

13 likes

Goedemorgen!

12 likes