Citizen only deel 3

Gaaf zeg die taart :ok_hand: :smiley: …Gefeliciteerd en een fijne dag :smiley:

1 like

Leuk man! Ik heb ook ergens een foto van een taart met destijds mijn favouriete horloge. Gefeliciteerd :star: :star: :star:

1 like

Jongens, dit is het Citizen topic. Dus ik mag hier wel even roddelen, toch? Hoe ligt Seiko’s prijsstelling? Ik vind ze best hard omhoog gegaan zijn in prijs, klopt dat? Terwijl de EU-modellen best wel generiek en inwisselbaar zijn geworden.

Ik zat net nog even op de website van Siebel te bladeren om te kijken of mijn koopgekte aangewakkerd kon worden, en het enige was een GMT-automaat van de Seiko 5 range. En dan vooral omdat Citizen niet echt iets vergelijkbaars heeft (duiker GMT).

Maar mensen-kinders voor 500 pietermannen mag je zelfs geen saffierglas verwachten. Daarvoor krijg je 100m duikerlooks met hardlex mineraal :smiling_face_with_tear: met het instapuurwerk NH34/35 met GMT complicatie.

Wow wat is dit gaaf Nelson! Van harte gefeliciteerd

2 likes

Dankjewel Slin

2 likes

Dankjewel Sprinter

1 like

Supergaaf en gefeliciteerd!

1 like

Gewoon een mooie uitvoering👍

1 like

Thank fuck for that…

Een duiker GMT, dat is gewoon bullshit :man_shrugging:t3:

Ik ben een hardcore Citizen fan maar de instap uurwerken die ze gebruiken maken wel echt veel lawaai :face_with_peeking_eye:

Leuk origineel kado zeg!
Gefeliciteerd!

1 like

Met een 24h bezel zit je qua looks op zich al snel aan een duikervorm qua case, als het geen dress mag zijn. Toch?
Bij Citizen is het helaas al snel een grote show aan tierelantijntjes zodra er een complicatie toegevoegd wordt.

Ja absoluut, dat is bizar. Ook dat ze het er nog nooit uitge-engineered hebben. Maar aan de andere kant zijn mijn Citizen/Miyota’s preciezer dan welke Seiko ik heb gehad (van automaat).

Middagwissel

10 likes

Kijk eens wat de postbode kwam brengen, de Paradigm. Ik heb nu een satisfying klusje te doen met de plasticjes overal :blush:

12 likes

Dit blijft een leuk topic…fijn weekend!

11 likes

er zit daar boven de 7, rechts van de 8, nog een klein zwart vlakje waar ze toch óók iets op hadden kunnen zetten?

4 likes

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en het prachtige uurwerk en de taart niet te vergeten :heart_eyes::beers::beers::sparkler:

1 like

15 likes

Ik zou die zalmroze niet erbij kopen. Dit is toch de ultieme kleurdiepte? Ik denk wel dat de gele er een mooie aanvulling op kan zijn :angel:

1 like

Dankjewel Rhys :grinning:

1 like

Happy birthday Fred.
Very nice gifts from your girlfriend. :clinking_glasses:

Oeh hele vette release van Citizen.

16 likes