Citizen only deel 3

19 likes

helaba! heb jij hem ook, ja? :+1:
echt een topper niet?

deze is verleden maand binnen binnengeschoten :sweat_smile:

15 likes

Hey…ja zag deze opeens…en die zocht ik toen ze uitkwamen de groene kleur dan…blauwe had ik ook al …zijn fijne horloges? :smiley:

2 likes

Niet mag, maar verschrikkelijk mooi :heart_eyes:

1 like

12 likes

heb je die dan niet?
hij bestaat wel hoor

2 likes

Prachtig horloge :grinning:

1 like

11 likes

Mooi horloge, erg jammer van die band, niet aansluitende endlinks, tja………persoonlijk vind ik dat geen gezicht.

1 like

Exact, ik denk dat ik het daarom ook een beetje ‘meh’ vond. Kon er in eerste instantie niet precies de vinger op leggen.
Morgen eens een Nato erop schuiven :smiley:

1 like

11 likes

Als je nou een horloge met vernieuwd inzicht uit verkoop haalt, het doosje voorzichtig opent en bewust gaat dragen. Voelt dat voor jullie dan ook als een NA? Dat deed het namelijk vanochtend wel voor mij.
Gek eigenlijk hè?

Ik vond het ook gek dat niemand toehapte. Op zich niet erg, want dat gaf mij mooi de kans om tot bezinning te komen :laughing:

10 likes

ik wilde jullie deze eigenlijk toch niet onthouden

12 likes

Ik vind dat we door Citizen hier in Europa worden achtergesteld. :frowning:

Ze hebben toch een paar mooie edities uitgebracht die hier niet te koop zijn:

2 likes

Op de rand van de ochtend, goedemorgen! :coffee:

12 likes

Ja dat is deze :arrow_up:

1 like

Bij Seiko idem. De Aziatische markt is nu eenmaal een andere, dus daar verkopen ze ook andere productlijnen. Onze smaak is doorgaans ook anders. Je kunt ze op verschillende plekken overigens gewoon bestellen hoor, alleen betaal je dan ong. 25% invoergedoe (BTW/kosten/etc.) over de prijs in het winkelmandje incl. verzenden. Gokje, dat wel! :sunglasses: #yolo

1 like

Een prachtige Citizen 2851 midsize met een heerlijke Citizen verjaardagstaart😋

20 likes

van harte gefeliciteerd!
mooi cadeau ook :ok_hand:

1 like

minions

Fraai cadeau en een lekkere taart!
Jouw (verjaar)dag kan niet meer stuk … :partying_face:

1 like