Citizen only deel 3

Ook niet als het geen glimmend leren bandje is, maar een meer ruw mat? Ik denk dat dit mat grijs erg mooi zal staan bij jouwe.
Waarom bestel je niet gewoon die op Ali trouwens? Die zal toch in alle vormen en maten te koop zijn?

7 likes

Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€16,57 40%OFF | Voor Tag Heuer 22Mm Rood Zwart Blauw Horlogebandjes F1 Racing Kalera Monaco Serie Siliconen Rubber Anti-Allergie Ademende Horlogeband

€9,99 40%OFF | Fluoro Rubberen Band 20Mm 22Mm Quick Release Sport Waterdichte Ademende Gaten Fkm Fluorubber Vervangen Horlogeband Voor Mannen Vrouwen

€2,96 48%OFF | 22Mm Rubberen Horlogebanden Mannen Vrouwen Waterdicht Zwemmen Smart Watch Band Zwart Blauw Zachte Band

1 like

Als nieuweling misschien niet de juiste plaats om deze vraag te stellen, maar ik ben enorm gecharmeerd door ‘The’ Citizens (high end Citizens met de perpetual calendar). Met een Google zoekopdracht vind ik zo gauw geen Nederlandse dealers. Is de enige optie import?

Allereerst dank voor je hulp.
Top! :star_struck:

Op foto’s zeker maar om mijn pols is een leren band niet mijn kopje thee.

Helaas is nét deze uit mijn voorbeeld alleen in 20mm te koop. Geen 22mm helaas.

De eerste krijg je stiekem met een TH logo op de sluiting … :see_no_evil: de tweede is een tropic en de derde is wel echt een dikke duikband.

Geloof me, ik heb op Ali alles al wel gezien. :innocent:

1 like

Dan ben je gewoon moeilijk aan het doen :crazy_face: :clown_face: :joy:

Er is een The Citizens topic, als ik het goed begreep zit de dichtstbijzijnde in Parijs…

1 like

controlling-laugh-laughing

zonde :scream:

1 like

De band is binnen en zit perfect!! Erg blij mee!

18 likes

Misschien kan dit je ook bekoren :

Diegene die je wil hebben ze daar ook, maar ook enkel in 20 mm.

En deze uit Amerika :

1 like

Heb je een linkje? Mijn promaster wil deze ook wel :grin:

1 like

De bracelet die ik besteld heb:

Edit: er komen nog wel inklaringskosten etc bij

2 likes

vreemd genoeg heb ik hier twee (die hierboven en een andere) besteld en er kwamen geen inklaringskosten bij……

geluk gehad denk ik

1 like

Dat is 'm. :star_struck:
Althans, lijkt er wel aardig op én … in 22mm. Ik ga eens even uitzoeken hoe het zit met BTW/inklaring enzo want deze wil ik wel uitproberen als 't niet te duur wordt.

Heel erg bedankt @Locobono! Die Franse suggestie kan me overigens niet zo bekoren. Die webshop ken ik wel. Daar heb ik eerder al eens een BoR gekocht en ook wat ‘zwaardere’ quick release bandpennen.

De metalen band is natuurlijk dikke prima! Maar ik ben ook wel fan van die racing style banden, dus ik wil het gewoon even proberen. Is 't voor mij en voor de Tsuli-Yomi niks dan gaat de aankoop direct weer in de verkoop. :wink:

Vandaag deze (even) om. Draait netjes op tijd met de nieuwe batterij. Maf ding wel.

13 likes

Vandaag deze 2851 midsize duiker van Citizen om de pols uit 1985.

11 likes

Hier nog steeds de Tsuki-Yomi … :waning_gibbous_moon: :sunglasses:

12 likes

Ik kwam een generieke stalen band tegen in het laatje. Zelf ben ik niet zo’n fan van het ribbelige originele rubber, maar hier ben ik ook nog niet helemaal over uit.

Wat vinden jullie hiervan? BN0000 monocoque.

9 likes

Ik vind stalen banden waarvan de endlinks niet op de kast aansluiten per definitie niet heel erg tof. In dit geval zou ik dan toch liever voor een rubberen band gaan, mogelijk eentje die ‘de ribbels’ niet heeft. Past beter, is mijn onbescheiden mening.

Maar, je moet vooral dragen waar je zelf blij van kan worden … :innocent:

Misschien went 't wel! :sunglasses:

2 likes

oh absoluut ja! En ik heb daar ook best wel een uitgesproken mening in. Maar als ik ergens m’n vinger niet op kan leggen, vind ik andermans overwegingen (waar ik zelf misschien niet zo snel op zou komen) ook heel waardevol, zoals:

Ja, een mooie zwarte tropic zou niet misstaan :slight_smile: Bedankt voor het idee!

1 like

20 likes