Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

image

1 like

Nee, maar ik probeer wel een beetje terug te keren naar Squale tussen alle Seiko’s, Tag Heuers etc. door. Anders worden we een soort van normale kroeg enne, zijn we normaal? Nee toch … :joy: :beers:

2 likes

Muhahahaha :rofl:

1 like

Nog niet. :wink:

14 likes

Hey,

zijn toevallig mijn favoriete merken! :blush:
Benieuwd of we nog een keer 'n Citizen zien langskomen, hier…
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Die moet je ook gewoon niet wegdoen. Da’s nou een typische keeper. En dan heb je meer dan twee horloges… Who cares? Dat overleef je ook wel. :wink:

3 likes

:arrow_down:

bob-minion-bye-bye-wvq1ppzf4iv2ubmz

Daar heb ik er al zoveel van gehad. :sunglasses:
Da’s voor mij echt geen reden om iets te houden.

3 likes

Bye-bye, als in: welke gaat eruit dan?

2 likes

U roept, wij draaien!

4 likes

image

I Cant Take This Anymore GIFs | Tenor

4 likes

Stiekem trouwens ook wel benieuwd naar de nieuwe master release op 21 maart.

Iemand al een vermoeden?

3 likes

Ik weet dat we nog een week moeten wachten. Meer niet…

2 likes

Uhm, als er al iets uit gaat is het uiteraard de Thalassa. Dat heb ik al lang laten doorschemeren. Als het zover is geef ik wel een seintje … :wink:

Het zal denk ik meer van hetzelfde zijn als het om de Master gaat, maar dan zonder een ltd. logo op de wijzerplaat en/of inscriptie op het achterdeksel. Ik ben zelf wel benieuwd naar de kleur. Ik hoop eigenlijk op ‘gewoon’ zwart enne een kast van Titanium. Dat zou tof zijn! Maar goed, ik heb het geld er niet voor dus die zal voorlopig langs mij heen gaan.

… niet aan de datuminstelling zo te zien. :sunglasses:

5 likes

:wave:

15 likes

Ja kijk, in het verkooptopic van mijn leuke Seiko Monster Antarctica geef ik aan te willen ruilen tegen een 1521 Blasted Blue, maar voor jouw Thalassa ruil ik ook graag hoor!!

Geen probleem

9 likes

Precies waar ik van hou!

Dan haak ik af :sweat_smile:

2 likes

Ik zie wel een ‘probleem’, of tegenwoordig noemen we dat een uitdaging hè?! Ik vind dat een Seiko Monster zijn naam altijd eer aan doet, niet mijn kopje thee … :sunglasses:

Die Master Palomblub is toch ook van Titanium of vergis ik me nou? @Apeks:thinking:

3 likes

Daar weet ik het antwoord ook wel op! Die is inderdaad Titanium en hij draagt eigenlijk best lekker!

4 likes

Heerlijke horloges

5 likes

Hoi deze ligt op tafel.

Deze om de pols vandaag.

16 likes

Zeker. Ook gehad. Dragen fijn en ik vind ook die onderscheidende looks leuk. Zeker geen dertien-in-een-dozijnhorloge.

6 likes