Nee, maar ik probeer wel een beetje terug te keren naar Squale tussen alle Seiko’s, Tag Heuers etc. door. Anders worden we een soort van normale kroeg enne, zijn we normaal? Nee toch …
Uhm, als er al iets uit gaat is het uiteraard de Thalassa. Dat heb ik al lang laten doorschemeren. Als het zover is geef ik wel een seintje …
Het zal denk ik meer van hetzelfde zijn als het om de Master gaat, maar dan zonder een ltd. logo op de wijzerplaat en/of inscriptie op het achterdeksel. Ik ben zelf wel benieuwd naar de kleur. Ik hoop eigenlijk op ‘gewoon’ zwart enne een kast van Titanium. Dat zou tof zijn! Maar goed, ik heb het geld er niet voor dus die zal voorlopig langs mij heen gaan.
Ja kijk, in het verkooptopic van mijn leuke Seiko Monster Antarctica geef ik aan te willen ruilen tegen een 1521 Blasted Blue, maar voor jouw Thalassa ruil ik ook graag hoor!!
Ik zie wel een ‘probleem’, of tegenwoordig noemen we dat een uitdaging hè?! Ik vind dat een Seiko Monster zijn naam altijd eer aan doet, niet mijn kopje thee …
Die Master Palomblub is toch ook van Titanium of vergis ik me nou? @Apeks …