Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Dank! Goed om te weten! Ik heb alleen ook een polished 1521 en ik heb dus 2 van deze gespen nodig!

1 like

Dit keer geen aquaracer of thalassa maar de TAG F1als dat mag in de kroeg. Ook erg mooi.

10 likes

Van mij wel! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Goedemorgen!

7 likes

Ik zou in jouw geval ook het hand boven zijn hoofd houden! :joy:

Nee hoor @Aaldert, dat kan hier gewoon!

Goedemorgen allen!

16 likes

Ah een Squale, leuk!

11 likes

:fu::joy:

Edit: :heart::kissing_heart:

2 likes

Kan een Squale wel hebben hoor. :crocodile:

2 likes

:+1:t2:

6 likes

Voor mij mijn Navytimer met zwarte dial en met semi-perpetual kalender en maan! Wat een mooie wijzerplaat!
Met een schitterende verdieping in de zilveren subdials. Daar kan wat mij betreft de Autavia niet aan tippen. Smaak is zo persoonlijk!

1 like

:100:

Gelukkig ook maar, anders was er maar 1 vrouw die het ontzettend druk zou hebben. :rofl:

2 likes

Tuurlijk!
Heb een F1 chrono. Built like a tank en zeker

:beers:

1 like

Ben wel benieuwd hoe die vrouw er dan uit zou zien… :thinking: :blush:
Nou ja, da’s stof voor een ander topic. Waarschijnlijk off-topic en dan nog zouden er waarschijnlijk wel wat bans volgen. :sweat_smile:

Hier vandaag een lekkere dikke Seiko Samurai Black Edition LE.

En deze fijne plaat op de draaitafel. Pak zo even een lekker ijskoud biertje erbij en de middag is weer helemaal :+1:

8 likes

:rofl::rofl::rofl:

3 likes

… want “Squale Only”. :beers:
Fijne avond mannen!

16 likes

Hedde gewoon weer een 1521???

Jouw credo is 1 automatic, 1 quartz. Dit zou dan moeten betekenen dat de Thalassa weg is??

1 like

image

1 like

Nee, maar ik probeer wel een beetje terug te keren naar Squale tussen alle Seiko’s, Tag Heuers etc. door. Anders worden we een soort van normale kroeg enne, zijn we normaal? Nee toch … :joy: :beers:

2 likes

Muhahahaha :rofl:

1 like

Nog niet. :wink:

14 likes

Hey,

zijn toevallig mijn favoriete merken! :blush:
Benieuwd of we nog een keer 'n Citizen zien langskomen, hier…
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Die moet je ook gewoon niet wegdoen. Da’s nou een typische keeper. En dan heb je meer dan twee horloges… Who cares? Dat overleef je ook wel. :wink:

3 likes