Citizen only deel 3

Volgens Sjx:

Price: US$9,000 or 1 million Japanese yen, excluding taxes

:arrow_down:

1 like

Heel erg mooi

Leuk die historische link, maar qua prijs past het niet bij mij :rofl:

5 likes

Kwam ik tegen op YouTube.

Kwam ik tegen op YouTube.

2 likes

Dat is meer van belang voor professioneel en langdurig onderwaterwerk (saturation diving), dat kan een paar weken onder water zitten betekenen, dus is het wel leuk als je weet welke dag het is.
Maar dat is allemaal “verouderd” gereedschap, want alles gaat tegenwoordig met duikcomputers en verbindingen met een controlecentrum aan het oppervlak.
Dag/datum op een duikhorloge is eigenlijk niks meer dan nostalgie, en voor de hobbyduiker zou een waterdichte kookwekker eigenlijk ook al genoeg moeten zijn.
En nu zit ik te denken dat een duikhorloge met een duidelijk hoorbare “ping” op een ingestelde tijd nog best leuk kan zijn.

4 likes

Kijk, zo leer ik nog eens wat!
Dank je wel.

Nieuw model

6 likes

NH9131 is niet helemaal nieuw, toch? Een sub -200 euro automaat met opengewerkte dial is wel leuk, maar ik word er niet heel warm van.

Afgelopen winter geïntroduceerd? Kwam in Insta feed langs als nieuw model. Vandaar.

2 likes

We gaan door voor de koelkast! :partying_face:

:arrow_down:

According to our data record, the logo is a design of the radio tower releasing the signal and also represents the logo of our radio-controlled watch series.

We appreciate the opportunity to respond to your inquiry and hope this is useful.

Should you have any inquiries, please feel free to contact us. We would be most pleased to serve you.

Yours sincerely,

Customer Service
Citizen Watch Co., Ltd.

Dit dus ...

6 likes

Ow ja, goedemorgen … :coffee:

10 likes

werk in uitvoering vandaag

11 likes

10 likes

Kroon zit verkeerd

1 like

Waarschijnlijk gedaan om de opengewerkte kast gecentreerd op 6 uur te kunnen plaatsen, dus het uurwerk zo draaien dat er nog wat te zien is. Anders zou dat gat ergens op 8 uur komen te liggen.

Hoe dan ook vind ik de wijzerplaat “in het echt” ook best wel cheaperig overkomen en is het hele ding voor mij echt ‘net niet’. De kroonplaatsing zal daar ook voor een deel mee te maken hebben.

Maar al met al is het wel een interessant aanbod als het model je aanstaat en het budget belangrijk is.

1 like

14 likes

Satellite wave toch?
Vind ik helemaal geweldig. :heart_eyes::heart_eyes:

Anders, niet per definitie verkeerd.

Zo dan :grin:

1 like

Had iemand deze Tsuyosa al eerder gezien? Witte plaat, blauwe wijzers en accenten, zonder pukkel.

NJ0159-86A

Ik vind dit de mooiste versie tot nu toe!

14 likes